כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הצמד Bassjackers מגיע ליום העצמאות

הצמד הלוהט בזירת האלקטרו האוס מגיע למסיבה במועדון האומן 17 תל אביב ביום העצמאות. כל הפרטים.

הצמד Bassjackers

ה-DJ מרלון פלוהר ושותפו, המפיק המוזיקלי, ראלף ואן הילסט, מרכיבים ביחד את הצמד המהודק והמצליח בעולם האלקטרו האוס Bassjackers. רבים מניחים כי המרכיב החשוב ביותר בהצלחתם הוא האופי המנוגד של השניים – מרלון הפרוע שמוכר בזכות עובדת היותו 'נותן בראש' ומתפרע אנרגטית על הבמות, לעומת ראלף הרגוע והמחושב, שנהנה לזהור במושב האחורי של המפיק.

ההרכב הרעיש את הסצינה כשפרץ לראשונה עם הלהיט 'Mush Mush' אשר נבחר והוחתם ע"י טיאסטו ללייבל שלו Musical Freedom. טראק כיכב בטבלאות ה-Beatport Chart בעשירייה הפותחת למעלה מחודשיים והיה מאחד מלהיטי הפסטיבלים הגדולים בשנה הזו, וזו היתה רק ההתחלה.

מאז הצמד המצליח הרקיעו לשחקים חדשים עם עשרות להיטי מצעדים ושיתופי פעולה משובחים עם: Martin garrix, Afrojack, KSHMR, Dimitri Vegas & Like Mike, Dyro, R3hab,Showtek ורבים אחרים, כמו כם הוציאו רמיקסים מצליחים לשורת אמנים בכירים, כולל: ריהאנה, אנריקו איגלסיס, מובי ו-Ne-yo.

בשיא הקריירה שלהם ה- Bassjackers ממשיכים לפרק במות ברחבי העולם, וביום העצמאות הקרוב הם יגיעו אלינו.

בקרוב יפורסם אמן נוסף שצפוי להצטרך למסיבה הענקית 😉

 

מסיבת יום העצמאות עם ה- Bassjackers

יום ד' ה-18.4.18. בשעה 22:00

מועדון האומן 17, רח' אברבנל 88 ת"א

מחירי כרטיסים: 160/180/200 ש"ח

להזמנת כרטיסים: www.Etickets.co.il  או:  http://icp-live.com

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא