כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מירי מסיקה חוגגת בהיכל

מנטורית תוכנית הריאליטי "The Voice Israel" מירי מסיקה יוצאת לסבב הופעות לקראת השקת אלבום חדש, מופע ראשון בהיכל התרבות של תל אביב, חמישי, 23.03.2017. דיווח מצולם של אליצור ראובני.

מירי מסיקה ואביב גפן ביהכל התרבות. צילום: אליצור ראובני
מירי מסיקה ואביב גפן ביהכל התרבות. צילום: אליצור ראובני

מירי מסיקה, הזמרת האהובה שככבה השנה כמנטורית בתכנית הריאליטי המוסיקלית "The Voice Israel", יצאה אמש לסבב הופעות ארצי עם השירים מהאלבום החדש שיצא אחרי החגים וכמובן עם מיטב להיטיה.

במהלך המופע שהתקיים בהיכל התרבות של תל אביב בפני אולם מלא (סולד אאוט!) ארחה מירי מסיקה את מי שעמד יחד עימה כמנטור ושופט במסגרת אותה תכנית הטלוויזיה, אביב גפן, שהתארח בדואטים.

מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, הפכה מירי מסיקה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ. שנתיים וקצת חלפו מאז השיקה מירי מסיקה את אלבומה הקודם "סימנים של חול", והקיץ היא תחגוג את השקת אלבומה החדש בתאריך  24 ליוני באמפי בקיסריה. את המראות והקולות מאמש בהיכל מביא אליצור ראובני.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא