כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

הופעות בינלאומיותסיקור הופעות

פטריות מעופפות בפארק

הרכב הפסיי טראנס הישראלי בינלאומי אינפקטד מאשרום חגג אמש עשרים שנות פעילות באמפי Live  בראשל"צ, אבי נישניבר ושרי ישראל מביאים את החוויה עבור קוראי הבלוג, 21.04.2016.

פורטיסחרוף מרימים לאינפקטד. צילום: אבי נישניבר
פורטיסחרוף מרימים לאינפקטד. צילום: אבי נישניבר

בקטנה – לפני למעלה מעשור ראיתי את הצמד הפסיכדלי אלקטרוני דיגיטאלי רוקנ'רולי יוצרי מוסיקת הטראנס אינפקטד מאשרום מרימים כמה רבבות צעירים מעל כר הדשא בפארק הירקון במסגרת פסטיבל המחווה ל"עבודה עברית" בחסות חברת הסלולר הסגולה, זה היה מדהים, השנה התכבדו אבי נישניבר ושרי ישראל לצאת בשליחות הבלוג כדי לתעד ולהביא את הרשמים, הנה הסיפור.

מיומנה רוקדים לאינפקטד. צילום: אבי נישניבר
מיומנה רוקדים לאינפקטד. צילום: אבי נישניבר

חמישה עשר אלף איש מעופפים באוויר עם הקצב המהיר של צלילי המוסיקה שעמית דובדבני וארז אייזן משלחים אל תוך חלל האוויר מעל האמפי החדש בראשון לציון, כך נפתח הערב החגיגי שמציין את עשרים שנות פעילותם ברחבי העולם ומתקיים מן הסתם בישראל, בפני הקהל הביתי, עמו עשו את צעדיהם הראשונים אי שם לפני שני עשורים כשיצאו מהפריפריה החיפאית אל העולם.

נותנים לפטריות באמפי. צילום: אבי נישניבר
נותנים לפטריות באמפי. צילום: אבי נישניבר

החגיגה המוסיקלית, שנמשכה ארבע שעות תמימות ודי מהר הפכה למסיבת ריקודים אחת ענקית שהתחלקה לשלוש מערכות מתוכננות מראש, פתיחה חגיגית עם עם עלייתם של רקדני ומתופפי מיומנה לבמה לסט מרשים ומקפיץ שנמשכה עם הזמרת מישל אדמסון מהרכב הטראנס העולמי שפונגל עימה בוצע במלואו האלבום Converting Vegetarians II. קונרצט טראנסואידי לפי כל הכללים.

מישל אדמסון עם אינפקטד. צילום: אבי נישניבר
מישל אדמסון עם אינפקטד. צילום: אבי נישניבר

חלקו השני והעיקרי של המופע כלל אירוח של כמה שמות מהבכירים בסצנה הישראלית, החל ברמי פורטיס ושותפו האולטימטיבי ברי סחרוף, ארז נץ, ג'יי וויוז,  הרכבי הגרוב וההיפ הופ כהתקווה 6 והדג נחש, כוכבים שירו ניצוצות של אש ואהבה מלאים בקצב ושירה אל תוך מוחותיהם המתהפכים של האלפים בפארק.

אבי נישניבר לבלוג של יובל אראל. צילום: שלומי פינטו
אבי נישניבר לבלוג של יובל אראל. צילום: שלומי פינטו

את החלק האחרון של החגיגה המוטרפת הזו הרימו חבורת הדי ג'י הבינלאומיים מתוצרת הארץ כ – אסטריקס ויהל.

אפשר לאמר בבטחה כי כל פירורי החמץ שנחבאו להם בין קפלי הבגדים של קהל האלפים נותרו על הקרקע בסופו של הערב והכשירו את כולם לקראת ליל הסדר עם ראש מסודר טוב מאוד. חג שמח!!!

לחצו לצפייה בגלריית תמונות, צילום – אבי נישניבר

וידאו פייסבוק, צילום – אינפקטד

 

 

וידאו גולשים ביוטיוב, פליי ליסט

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא