כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

Kayma (אורי טולדנו) – NEW TRYING OUTS

אלבום הבכורה של אורי טולדנו המכונה Kayma יצא לאור - NEW TRYING OUTS, האזנה

לאחר שפרץ לתודעה הרחבה לפני שלוש שנים עם השיר – OnSiteLover והמשיך עם שורת שירים שכבשו את תשומת הלב וביניהם – "Bad Blood", "Learn To Say No", ו- "Bunny", יוצא הבוקר לאור אלבום הבכורה של Kayma. האלבום כולל 14 שירים אשר נכתבו הולחנו והופקו מוזיקלית בידי KAYMA שגם שיתף פעולה עם מפיקים מוזיקליים נוספים וביניהם שוזין, תומר ישעיהו, עמרי בר, מתי גלעד ומתן אגוזי.

אורי טולדנו, המתעטף בטייטל הבימתי Kayma הוא בנו של הזמר המיתולוגי של ישראל – אבי טולדנו שרק לאחרונה יצא עם סבב הופעות מוצלח ואחיה של ליהי טולדנו, אף היא זמרת מצליחה שלפני ימים מספר חגגה את מופע הבכורה שלה.

אווירת האלבום לוקחת את המאזינים לאזור שבין רוק בריטי קלאסי למקצבי דיסקו מודרני, כמו גם בין תחושות ורגשות של עצב לאלו המעוררים שמחה, האלבום האו בעצם מסע פיוטי ולירי של Kayma.

כך אורי טולדנו על האלבום עם יציאתו הבוקר – "האלבום החדש "New Trying Outs" הוא למעשה מסע ההחלמה של נפש שברירית חבושה בקסדה ועטויה בשריון שעושה את דרכה אל מחוץ למצבר הנוחות, דרך התנסויות חדשות ומאתגרות ועד לחתימת הסכם שלום פנימי"

טולדנו הצעיר אוחז בכמה שיאים מרשימים בקריירה הדי צעירה שלו כשהוא מגיע למקום השלישי בהשמעות בפלטפורמת ספוטיפיי באיטליה, במקום הראשון בשאזם באיטליה ושלל הופעות בינלאומיות ובראשן מופע בפני האפיפיור פרנציסקוס בוותיקן במסגרת חגיגות יום הולדתו ה- 86.

יציאת האלבום בישראל תצוין במופע להקה חגיגי שיתקיים במועדון בארבי בנמל יפו בתאריך 4 ביוני, כאן כרטיסים.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא