כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

Kayma – Learn To Say No

אורי טולדנו משיק שיר חדש - Learn To Say No, האזינו

אורי, בנו של הזמר אבי טולדנו, נשאב כבר כילד לעבר עולם המוזיקה, לימוד אוטודידקטי בנגינה על גבי גיטרה, פסנתר וכלי הקשה, בגיל 12 הוא החל לכתוב, להלחין ולהפיק שירים. כעת הוא יוצא לדרך כאמן יוצר ופרפורמר תחת הטייטל – Kayma. השיר הראשון שלו שכבר הספיק "לכבוש" את אוזני המאזינים והפך ללהיט עם סאונד בינלאומי עכשווי – OnsiteLover בוצע בפני עשרות אנשי תעשיית המוזיקה מרחבי העולם במהלך ערב הפתיחה לפסטיבל חשיפה בינלאומי לפני שבוע וגרף תשואות.

כעת הוא משיק שיר נוסף – Learn To Say No , על פי דבריו מדובר במניפסט אישי נגד ספקות, בושה ופחדים. אורי כתב את השיר במהלך שהייתו בלונדון בבית מלון בו מוצבים בכל חדר פטיפון, תקליט רנדומלי, וגיטרה. ביום סוער, כשאי אפשר היה לצאת מפתח המלון, הוא ניגן את התקליט  של "התזמורת הסימפונית של לונדון"  והעיבודים התזמורתיים הדרמטיים היוו השראה לסשן כתיבה לא מתוכנן. הסקיצה של השיר הוקלטה עוד באותו הלילה. תחת שמיכה (לטובת האקוסטיקה)הקליט את הגיטרה דרך המיקרופון של המחשב הנייד וכשחזר ארצה המשיך את הפקת השיר באולפן בארץ, בו הוקלט העיבוד היפהפה ,שמבוסס ברובו על כלים חיים. השיר יוצא מלווה בקליפ אשר נוצר ובוים על ידו יחד עם ניב מג'ר.

השיר החדש, כקודמו יכללו באלבום EP לצד שני שירים נוספים אשר יצא במהלך שנת 2022. ואם נחזור רגע לפסטיבל החשיפה, אורי סיים את הסשן שלו בן 20 הדקות עם השיר החדש, הזדמנות לשתף בפניכם.ן את הגרסה החיה לצד הקליפ הרשמי. האזינו.

הקליפ הרשמי

הגרסה החיה במהלך פסטיבל חשיפה בינלאומית בצוללת צהובה

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא