כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

האישה שאיתו

דוד ברוזה חוגג 40 שנה לאלבומו "האישה שאיתי" במסגרת פסטיבל צלילי חורף בהיכל התרבות

המוזיקאי היוצר, הזמר ואמן הגיטרה המוערך דויד ברוזה חגג אמש ארבעים שנה לאלבומו "האישה שאיתי" . האלבום שיצא לאור בשנת 1983 והציבו בשורה הקדמית עם האמנים החשובים והמוערכים מאז ועד היום. "האישה שאיתי", השיר והאלבום הם אוצרות אמיתיים בשדות הזמר הישראלי.

לאורך השנים הפך ברוזה לאמן המוכר ברחבי העולם הן בשל יצירתו והן בשל החיבור שלו לעולם הלטיני הקלאסי כשהוא יוצר מנגן ושר בעברית, אנגלית וספרדית פיוז'ן מוזיקלי המתובל במוזיקה המושפעת מסגנון הלמנקו הספרדי, הפולק האמריקאי ורוק'נרול אירופאי לצד השירה המרגשת.

אל מסיבת יום ההולדת לאלבום שהתקיימה במסגרת פסטיבל "צלילי חורף" לציון 66 שנים להקמת היכל התרבות תל אביב-יפו.הזמין דויד ברוזה כמה אורחים חשובים – אברהם טל שהצטרף לדואט בשיר "האישה שאיתי" והמשיך בשיר המשותף החדש שלהם – "שמע ישראל", מרגלית "מרגול" צנעני ששרה עימו בדואט את "סיגליות" ושירה גפן שחלקה עם ברוזה והקהל זיכרונות מהימים שאביה המנוח, יהונתן גפן ודויד ברוזה היו הצמד "דויד ויהונתן" בסדרת מופעים ושירים משותפים.

דויד ברוה ואברהם טל. צילום מוטי קמחי
דויד ברוה ואברהם טל. צילום מוטי קמחי
דויד ברוזה ומרגול. צילום מוטי קמחי
דויד ברוזה ומרגול. צילום מוטי קמחי
דיויד ברוזה ושירה גפן. צילום מוטי קמחי
דיויד ברוזה ושירה גפן. צילום מוטי קמחי

הקהל שמילא את האולם על שם לואי בהיכל התרבות זכה למופע שכלל ביצועים מרגשים לשירים שהפכו לקאנונים והמנונים ביניהם  "סיגליות" "טיו אלברטו" "הרומבה" "בלבך" וכמובן שיר הנושא של האלבום  "האשה שאיתי" לצד שירים רבים מתוך הרפרטואר הרחב של דיויד – "יהיה טוב", "שיר אהבה בדואי", "ברקים ורעמים", "החיים הם חומר טוב", "דניאלה", "מתחת לשמיים", "זה הכל או כלום", "בוכה אל הקירות", "חולם" , "טבעת הזהב" ועוד.

הדואט של ברוזה עם טל – שמע ישראל, תיעוד מוטי קמחי

 

כמה רגעים מרגשים שתיעד שי קדמי

 

מוטי קמחי

צלם עיתונות עוד מהימים שבאמת קראו כאן עיתונים מנייר, נקבו בשם של עיתון, מוטי היה צלם במערכת, בעצם בשטח. מוטי גם שרוף על מוזיקה טובה, אולדסקול ישראלי של המאה שעברה, רוק, ג'אז, דברים טובים. מעת לעת כשהוא לא מוזעק לצלם אסיפת בחירות או הפגנה הוא מוצא את הזמנן להביא עבורנו מטעמי צילום מהופעות.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא