כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

סטיב הארוול, סולן להקת סמאש מאות', הלך לעולמו בגיל 56

הארוול נפטר לאחר שסבל מאי ספיקת כבד כתוצאה מהתמכרותו לאלכוהול, הוא אושפז בהוספיס לפני מספר ימים וכעת נקבע מותו לאחר שבני משפחתו בחרו שיסיים את חייו בביתו באיידהו.

עד לפני כשנתיים היה סטיב הארוול חבר בלהקת האלטרנטיב רוק ופאנק פופ מקליפורניה Smash Mouth עד אוקטובר 2021 כאשר כבר נראה שהוא לא במיטבו (במופע שקיימה הלהקה בפסטיבל בירה בבת' אל בניו יורק הוא כבר התנדנד, לא היה מפוקס ואפילו הצדיע במועל יד… את סטיב החליף זמר בשם זאק גודי. סטיב הארוול אובחן כסובל ממחלות שונות –  קרדיומיופתיה ואנצפלופתיה, שפגעו ביכולות הדיבור והזיכרון.

פרסומה הבינלאומי של הלהקה הגיעה בעקבות גרסתה לשיר I'm a Believer במקור נכתב על ידי ניל דאימונד ובוצע על ידי להקת המונקיז בשנת 1966, זה לא היה הלהיט היחידי שהלהקה אמצה, הם אפילו השיקו אלבום שכל כולו גרסאות כיסוי מחודשות ללהיטי עבר.

עם היוודע דבר מותו חבריו ללהקה הוציאו את ההודעה הבאה – "סטיב הארוול היה אמריקאי אמיתי. אישיות הגדולה מהחיים שעלתה לשמיים. נזכור את סטיב בהתמקדות הבלתי מעורערת וובנחישות הנלהבת שלו להגיע לפסגות של עולם מוזיקת הפופ. העובדה שהוא השיג את המטרה הכמעט בלתי אפשרית הזו עם ניסיון מוזיקלי מוגבל מאוד הופכת את הישגיו למדהימים יותר. הכלים היחידים שלו היו הקסם והכריזמה הבלתי ניתנים להריסה שלו, השאפתנות חסרת הפחד שלו ללא חת וביצים של ענק. סטיב חי חיים של 100% לחיצה על דוושת הגז. הוא בער בבהירות על פני היקום לפני שנשרף. לילה טוב היוו היב (הכינוי שלו) ונוח על משכבך בשלום בידיעה שכיוונת לכוכבים, וקלעת במטרה שלך בצורה קסומה."

סטיב בלהיט הכי גדול שלו בלהקה, שימו לב לשניות האחרונות…

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא