כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עומר קפלן – I'm Ready

עומר קפלן בשיר הבכורה - I'm Ready, האזינו

הזמר והיוצר עומר קפלן מגיע לעולמות המוזיקה מעולם ההי טק, עומר שותף בחברת איירון סורס העוסקת בתחום התוכן הדיגיטלי באינטרנט. החברה מפתחת כלים למוניטיזציה ולפרסום למפתחי אפליקציות, מפתחי תוכנה, ספקי מכשירים ניידים ויצרני מכשירים. אחד התחומים שבהם החברה נכנסה למיזוג עסקי הוא תחום הגיימינג שכבש את העולם.

אולם עומר פועל במקביל גם כזמר ויוצר מוזיקלי. אחרי שהשיק במהלך השנתיים האחרונות מספר שירים המלווים בוידאו קליפים בעברית ובאנגלית שזכו לעשרות אלפי צפיות' הוא שחרר בדיוק לפני שנה את אלבום הבכורה שלו – "מוקדם מידי" אשר לווה בקליפ לשיר הנושא. כעת הוא משיק שיר חדש – "I'm Ready" שנכתב והולחן על ידו בהפקה מוזיקלית משותפת של אריאל טוכמן ועברי לידר. השיר עוסק בגעגוע למישהו אהוב והמתנה בכל יום לשובו, על האנשים שאתה משאיר מאחור כשאתה ממשיך הלאה, ועל היותך מוכן לשחרר.

כך עומר עם יציאת השיר – "סבתא של קרן אשתי, אאידה, הייתה אחת הנשים המיוחדות והחזקות שהכרתי. היא נפטרה לפני שנה בגיל 95 בשיבה טובה וצלולה לחלוטין. יומיים לפני שנפטרה ישבנו ושוחחנו והיא סיפרה לי שרוב חייה היא חיכתה למקס, בעלה ואהבת חייה שנפטר לפני יותר מ 60 שנה במבצע קדש. היא אמרה שבשביל חיבוק אחד ממנו הייתה נותנת את כל השנים בחזרה ועכשיו היא מוכנה להמשיך הלאה ושהיא בדרך להיפגש איתו שוב. למחרת כתבתי את השיר I’m ready שאמנם הקליפ לקח אותו למקום אחר אבל השיר עצמו מוקדש לגמרי לאאידה שאהבתי אותה מאוד. את השיר הפיקו שני מוזיקאים ואומנים גאונים עברי לידר ואריאל טוכמן שהם גם חברים טובים ואנשים שאני מאוד אוהב ומעריך. את הקליפ ביים איתמר שירי לידר והפיק יוסי בוזו שני אנשי מקצוע מהטובים שפגשתי. יש עוד המון קרדיטים של אנשים מדהימים שהשתתפו בתהליך וכולם מופיעים ביוטיוב. מקווה שתאהבו, אאידה זה מוקדש לך ❤️"

כעת בדרכו לנסות ולכבוש את העולם המוזיקלי הרחב ממתג עצמו עומר מחדש בטייטל OMER, נאחל לו הצלחה.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא