כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

בועז שרעבי וואלרי חמאתי יחנכו את רשת מועדוני התרבות Friends

פעילות רשת מועדוני התרבות Friends מבית ההסתדרות תחל במאי 2022, כל הפרטים

כזכור, חשפנו לפני כחודש כי מיזם התרבות החדש מבית ההסתדרות  Friends  יכלול ויקיף  18 אולמות תרבות ברחבי הארץ, אשר יושמשו במהלך השנתיים הקרובות, לפעילות עולם התרבות בפריפריה. באולמות שפעלו בעבר תחת המותג "מופת" ופרוסים ברחבי הארץ מקרית שמונה ועד אילת, יתקיימו הופעות של מיטב אומני ישראל, שיהיו פתוחים לרכישה לקהל הרחב ככלל ויסובסדו לחברי ההסתדרות בפרט. כל זאת על מנת להנגיש את התרבות על כל גווניה בקרב קהלים רחבים ולתת לעולם התרבות זריקת עידוד בימים קשים אלה.

החל ממאי הקרוב יחלו לפעול ששת המועדונים הראשונים של רשת FRIENDS, בערים – באר שבע, ירוחם, דימונה, אילת, נהריה וראשון לציון. המועדונים יושקו עם שיתוף פעולה מיוחד במסגרתו יארח בעז שרעבי את ואלרי חמתי. לאחריהם יופיעו בחודש הפתיחה מיטב הזמרים והיוצרים בישראל,  חלקם יופיעו לראשונה בחלק מהערים. מכירת הכרטיסים תהיה פתוחה לקהל הרחב, תוך מתן סבסוד מיוחד לחברי וחברות ההסתדרות שיהיו זכאים לרכוש כרטיס במחיר מוזל של 59 ₪.

בועז, פסנתר וכינור. צילום יובל אראל
ואלרי חמאתי בזאפה תל אביב. צילום יובל אראל
ואלרי חמאתי בזאפה תל אביב. צילום יובל אראל

כאמור שיתוף פעולה מיוחד לרשת FRIENDS במסגרתו יארח בעז שרעבי את ואלרי חמאתי יהיה המופע שישיק את פתיחת המועדונים בתאריך 12 במאי.

לאחריהם יופיעו בחודש הפתיחה מיטב הזמרים והיוצרים בישראל ביניהם – אברהם טל, בעז שרעבי, דקלה, הפרויקט של רביבו, ואלרי חמאתי, ירמי קפלן, כנסיית השכל, מאור כהן, עמיר בניון , רביב כנר, ריטה, שולי רנד, שלומי שבן ועוד רבים וטובים. חלקם יופיעו לראשונה בחלק מהערים.

כמוכן יוצגו בהם הצגות מובחרות מרפרטואר התיאטראות הארציים כדוגמת: בוסתן ספרדי, הלהקה, ינטל,  מלון סוף העולם ועוד.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא