כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

אודי נאור – BĘÃTFÓØT

המתופף אודי נאור משיק אלבום חדש במסגרת פרויקט הקצב שלו - BĘÃTFÓØT

תערובת של השפעות קצב מטורפות החל מהפרודיג'י ועד די אנטווד מהווה את המסד לאלבום החדש של פרויקט הקצב BĘÃTFÓØT מאחוריו עומד המתופף אודי נאור, האח של ארנון, אקא סאן טיילור, ולצידו עדי ברוניצקי (Deaf Chonky) ונמרוד גולדפרב.

עד הטריו העכשווי BĘÃTFÓØT עבר אודי נאור מסע מוזיקלי די מעניין, החל כמתופף עם אחיו ארנון היוצר מוזיקת פולק מלנכולית, דרך התופים של האנג'לסי ועד הקמת ההרכב רד אקסס. דרך מוזיקלית שלקחה אותו בין היתר להגיע אל הבמות של הפסטיבלים הגדולים ברחבי העולם.

את ההרכב הנוכחי BĘÃTFÓØT מוביל הרעיון כי הכל טוב יותר כשהוא מהיר יותר. הטריו עוסק בחומרים מוזיקליים המשלבים קוקטייל של סגנונות החל מהיפ הופ וראפ, דרך חספוס פאנקיסטי ועד הגראנג' של שנות התשעים, כל אלו מתיישבים על מקצב שיכול לעקור את הלב ממקומו.

השבוע השיקו השלושה אלבום חדש הנושא את שם ההרכב BĘÃTFÓØT.

 

את BĘÃTFÓØT ניתן לראות, לשמוע ולרקוד ביום שישי 24 בספטמבר בתדר במסיבת ההשקה לאלבום, אם תפספסו אותה אז הם יצפו לכם בפסטיבל אינדינגב באמצע אוקטובר.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא