כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

ברוכים הבאים לצד השני – Monolink בפארק לאומי

סטפן לינק, אקא Monolink מגיע לפארק הלאומי ברמת גן, כל הפרטים, כרטיסים.

הדיג'יי והמפיק המוזיקלי מברלין Monolink (סטפן לינק), יופיע בתאריך 31 ביולי מעל במת הפארק הלאומי ברמת גן, באירוע שבו ינגן בין השאר גם דיג'יי פטריס באומל, גם נציג ישראלי יעלה לבמה – ג'ניה טרסון ועוד הפתעות. שמו של Monolink  כבר נקשר בעבר עם אירועים בישראל, ביניהם פסטיבל Lunar ו פסטיבל Day Zero בהפקת קבוצת בלוסטון וטריפינג האמונים על הבאת אמנים מעבר לים והפקת אירועי ענק.

Monolink מגיע לפארק ברמת גן אחרי סבב בינלאומי כשבאמתחתו אלבום חדש  – Under Darkening Skies, אשר יצא השנה.

מעטים הם האומנים המצליחים לחדור לכל כך הרבה לבבות של מאזינים ולחבר את המימד הגשמי לרוחני. לחבר את החכמה העתיקה הטבועה בצליל ולקחת אותה לעבר העתיד. זהו סיפורו של סטפן לינק הידוע בשם הבמה – מונולינק, האיש שבשתי ידיים עם גיטרה ומכשיר אפקטים הצליח לסחוף אחריו מיליונים בכל העולם

אחרי מספר שנים שהיה סוד של יודעי דבר ברחבי קהילת הברנרים העולמית הגיח ב2018 מונולינק מן האפלה עם אלבום הבכורה שלו ולאחריו הופעה בלתי נשכחת במדבר נבאדה על במת  Mayan Warrior -Burning Man 2018

השנה החליט הפקת האירוע לשתף פעולה עם עמותת פתחון לב, ארגון א-פוליטי ללא כוונות רווח, שנוסד בשנת 1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל כ-160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדלי מין, דת, גזע, מוצא או לאום.

בזכות המתנדבים של פתחון לב, המהווים את הרוח החיה של הארגון, הארגון מקיים קשר ישיר וקבוע עם מקבלי הסיוע שלהם על מנת שיוכלו להתאים פתרונות מיידים לכל בעיה שעולה מהשטח. השנה, חלק מרווחי הפסטיבל יועברו אל עמותת פתחון לב ופעילותה החשובה.

מרכז הסיוע החדש מוקם בימים אלו ברחוב דוד פנקס 17 בראשון לציון ובארגון שואפים לחנוך את המבנה ולחלק את סלי מזון הראשונים כבר בערב ראש השנה 2021. המתחם החדש יאגד את כלל הפעילות ההומניטרית בארגון: אריזה וחלוקת סלי מזון, הפעלת מערך המתנדבים, ניהול נושא האחסון והשינוע, הפעלת מערך הביגוד וההלבשה, הקמת חנות משקפיים למבקשי הסיוע, הענקת טיפולי שיניים, שירותי מספרה, מרכז מיצוי זכויות ועוד.

חלק מהרווחים בארוע יועברו כתרומה לפתחון לב , הקהל מוזמן לתרום אף הוא למען מטרה נעלה – הקמת מרכז סיוע חדיש אשר מתפרש על שטח של 800 מטר ויארח וישרת כ 100 אלף מבקשי סיוע – בראשון לציון.

מכירת הכרטיסים לאירוע נמשכת, לרכישה לחצו כאן.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא