כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

רוית בטאשוילי – שום דבר לא שלם

הזמרת והיוצרת רוית בטאשוילי בשיר נוסף בדרך לאלבום בכורה - "שום דבר לא שלם", האזינו

רוית, נחשפה לציבור הרחב כווקאליסטית מצוינת בתכנית הריאליטי המוסיקלית הכוכב הבא לאירוויזיון, מתגלה גם כיוצרת הכותבת ומלחינה. בשלוש השנים האחרונות עושה רוית את דרכה לאלבום הבכורה שלה  ומשחררת מעת לעת שירים חדשים אשר רובם ככולם נעים על מסלול שירי האהבה, הטובה או הכאובה. כעת היא משיקה שיר חדש – "שום דבר לא שלם", שאף אותו היא תמללה והלחינה בהפקתו המוזיקלית של תמיר גורדין האחראי גם על הפקתם של כמה משיריה הקודמים. במילותיה בשיר החדש מציגה רוית תדמית אישה הבטוחה בעצמה, למרות שלדעתה נשמתה פצועה, הקריירה לא נוסקת ומצבה הכלכלי אינו מזהיר אך היא שלמה לחלוטין עם עצמה, זאת כשעיה עם עצמה ולחילופין כמענה לאהוב כלשהוא שאינו מקבל במה בשיר.

כך רוית זמן קצר לפני יציאת השיר לרשתות – "בשנתיים האחרונות לקחתי את הזמן כדי להבין טוב יותר ולעומק מי אני ואיזה אמן אני רוצה להיות… הדרך והחיפושים במוזיקה הם אינסופיים ואני מודה על ההזדמנות שהיא נותנת לי לחפש ולמצוא, לבחור מה לומר ואיך. תהליך היצירה של השנתיים המרגשות האלו הוליד את אלבום הבכורה שלי ואני מתרגשת בטירוף לשתף אתכם…" 

על הקליפ אחראים גל מרקוביץ וליאור טל.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא