כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

יונתן רוזן – כל יום מלחמה

שירו החדש של יונתן רוזן מביא את זעקת העתים כאן ועכשיו, צפו בקליפ

המוזיקאי היוצר והמבצע יונתן רוזן משיק שיר חדש – "כל יום מלחמה" אותו הוא כתב הלחין ומבצע בהפקה מוזיקלית משותפת עם בנו הנדלר שגם מנגן לצידו בהקלטה. השיר החדש נכתב במהלך ומתוך התקופה הנוכחית על מצוקותיה ומשבריה, הן האישיים, הן הכלכליים והן התרבותיים. למעשה הטקסט של יונתן מבטא את תחושותיהם של אלפים בעולם התרבות המצוי במצוקה כיום.

כך יונתן רוזן על השיר החדש: "את השיר כתבתי למעשה מתוך כל התחושות שעלו בזמן שחיי כמו של רבים אחרים התהפכו. המאבק על הקיום היומיומי הפך להיות המציאות, בזמן שהעולם כולו משתנה לנו כפי שלא חזינו מעולם. אבל בתוך כך היה לי חשוב מאוד להמשיך וליצור ולא לוותר על האומנות שלי ולבטא את מה שקורה מסביב באופן מדויק אמיתי כפי שאני יודע. התחלתי להקליט את השיר בבית, בהמשך הצטרף בנו הנדלר, כאשר התחושה של המציאות המשתנה זולגת אט אט לתוך ההפקה, הן ברמת הטקסט והן בהפקה המוזיקלית."

את ההקליפ המלווה יצר מן גוגנהיים.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא