כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

חן כהן – היא תבוא

שיר חדש של הזמר והיוצר חן כהן, צפו בקליפ

חן כהן, זמר ויוצר  שהחל את דרכו כנער בתפקידי משחק ושירה במסגרת "מרכז הבמה" –  להקת מחזות הזמר של חולון, לאחר שסיים שירות צבאי במסגרת להקת חיל החינוך ולהקת חיל האוויר , הספיק ליטול חלק בתכנית הריאליטי המוזיקלית "דה וייס" בשנת 2016, להשיק אלבום בכורה בשם "הכל מתחיל להתבהר" הכולל שישה שירים לפני שנה, ובמקביל לעסוק בהדרכת פיתוח קול לזמרים צעירים, כעת חן עושה את דרכו להוצאת אלבום נוסף, ומשחרר מתוכו שיר חדש – "היא תבוא" אותו הוא כתב, הלחין ומבצע. השיר מלווה בקליפ תיאטרלי אותו יצר מתן צמח.

כך חן על השיר החדש – "התקופה האחרונה מביאה איתה המון חושך. חוסר אונים, חוסר וודאות ותחושה כללית של כאוס. את השיר הזה כתבתי מתוך הכאוס הפרטי שלי, תקופה נוראית שעברתי,כמה שנים אחורה. הגעתי למקומות מאוד נמוכים,הרגשתי שהעולם חרב עליי ולא היה לי חשק לצאת ושכולם ייראו אותי במצב הזה. אבל בתוך כל החושך הזה, ידעתי שימים טובים יותר יגיעו. הרגשתי שיום אחד תבוא אהבה טובה שתגיע ותצבע את כל השחור הזה בצבעים. שתשחרר אותי מהלבד הזה ותפתח אותי לעולם אחר. אבל עד שזה קרה, מה שהיה נשאר לי לעשות זה לחלום ולכתוב שירים על זה. ושם ״היא תבוא״ נכתב."

על הקליפ מספר חן – "הקליפ הזה הוא פרי דמיונו של הבן אדם האהוב עליי בעולם ויחד עם מירי אהובתי (שאיפרה,ביימה ועזרה בטירוף) יצרנו אותו מאפס. הקמנו סטודיו בבית, לווינו ציוד מאנשים טובים, קנינו מלא איפור והתחלנו לצלם. אני גאה מאוד בקליפ הזה ובמי שעשה אותו ושמח שיש לי את ההזדמנות להראות לכם אותו." 

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא