כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

הופעות בינלאומיות
כולל וידאו

להקת סמוקי: אליס כבר גרה כאן מזמן…

המופע של להקת סמוקי בהיכל התרבות תל אביב

אמש התקיים המופע של להקת סמוקי בהיכל התרבות של תל אביב, במסגרת ביקורם בפעם השישית בישראל ולציון 40 שנה ללהיט המיתולוגי – Living Next Door to Alice.

סמוקי בתל אביב. צילום טוני פיין
סמוקי בתל אביב. צילום טוני פיין

אל מול אולם מלא בקהל החוזר שוב ושוב כדי לשמוע, לראות ולרקוד לצלילי שלל השירים שנכתבו בשנות השבעים של המאה שעברה, הגישו חברי ההרכב שעה וחצי של מסיבת להיטים עם המון אהבה והנפת דגל ישראל.

השדרן והעורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין חזר פעם נוספת כדי להביא לקוראים את המראות והקולות מהמופע. כל שנותר הוא להנפיק תעודת תושב תל אביב לאליס…

הערב הלהקה תופיע פעם נוספת במרכז הקונגרסים בחיפה.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא