כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

לצלול אל היער עם Forest…

ההופעה של להקת forest בצוללת צהובה, רפורטז'ה

את ההופעה הזאת היה קשה לפספס. אחרי מופע חוצה מימדים של קהל ובמה במועדון בארבי להקת פורסט ממשיכה להמם את הקהל שלה בכל במה. מופע סיום הטור שלהם שהתקיים במוצאי שבת 4.1.2020 במועדון צוללת צהובה בירושלים היה חוויה של רגשות שמחה אושר והתרגשות. הקהל, שהיה מורכב מפלחים שונים ומגוונים של האוכלוסייה היה כמו תחת כישופה של אורקה טפלר, והאמת? שגם אני.

מעין אווירה של יער מכושף עם פיות ושדונים. המופע סחף את הקהל להרפתקה שהיא לא רק מלאה בחן ויופי אלא גם ריגוש והתלהבות. היה זה מין שילוב של מופע צועני בלקני בשילוב עם שר הטבעות ומעשיות האחים גרים.

אם כל זה לא הספיק גם הלהקה שהופיעה בהרכב חדש (הגיטריסט גל שניידר, מלהקת פטי, שהחליף את עדן ניר לרגל הולדת בנו ארבעה ימים לפני ההופעה, יום לפני הופעתם בוונדרבר בחיפה!) הייתה תחת אותה השפעה שהשתקפה מהקהל. כמובן שהתחושות של מופע אחרון לתקופה הקרובה מביא איתו הרבה תחושות של סיפוק בסיום והתרגשות להתחלות חדשות לבית משפחת פורסט.

גלריית התמונות מהמופע, צילום יהונתן בוגר

הצצה לטיול הקודם ביער..

יער עממי למתקדמים

יהונתן בוגר

היי! אני יהונתן בוגר, צלם ישראלי. הדחף שלי בחיים הוא לתפוס רגעים כפי שאני רואה אותם. אני אוהב לתפוס רגעים במוזיקה והופעות, ואני יוצר רגעים לאנשים בפגישות דיוקן, בין אם זה בסטודיו, בחוץ או בכל מקום אחר. שמח להצטרף לאנשי האתר.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא