כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

בר מצווה ללבונטין 7

המועדון הכמעט מיתולוגי במושגים של המאה העשרים ואחת חוגג בימים אלו 13 שנים לקיומו ופעילותו, סיבה מספיק טובה להריץ פסטיבל הופעות בסימן חגיגי. אורחים מחו"ל לצד אמנים מקומיים, ערבי נושא ומרתונים של הופעות בין 11 עד 30 ליולי. כל הפרטים.

לבונטין 7 פסטיבל 13

 

 

לכבוד חגיגות יום ההולדת של לבונטין 7, יערכו אירועים מיוחדים בלבונטין עם מוזיקאים מישראל ומכל רחבי העולם, שלחלקם הכניסה היא חופשית. בין האירועים הבולטים של הפסטיבל השנה:

ביל פריזל טריו 16.7 זאפה הרצליה – ביל פריזל, גיטריסט ומלחין ג'אז אמריקאי, זוכה פרס גראמי ואחד מנגני הגיטרה החשובים הפועלים כיום, מגיע לישראל להופעה אחת בלבד במסגרת פסטיבל לבונטין. השלישיה כוללת את ביל פריזל – גיטרה, תומס מורגן – בס  ורודי רויסטון – תופים. עם יותר מ-24 אלבומים ושיתופי פעולה מסוזן וגה ואלביס קוסטלו לפול מושן, ג'ון זורן, ויאן גרברק, ג'ון סקופילד ופסקולים לסרטים, פריזל יצר קנון מוזיקלי שאין שני לו, וגם את צליל הגיטרה הייחודי שלו. הנגינה של פריזל פשוטה ויחד עם זאת מורכבת ומלאה בצבעים – מצליל כפרי ועד מוסיקה קלאסית מודרנית. פריזל מרבה לבצע קאברים יחודיים לשירים ידועים מעולם הפופ, ג׳אז, קאנטרי, אך את כולם הוא מביא לעולם המוזיקלי שלו. מאז פריצתו, פריזל השפיע על דורות של נגנים עם צליל הגיטרה הייחודי אותו הוא מייצר תוך שימוש רב באפקטים המתחבר עם גישתו ההרמונית והמלודית לעולם מוזיקלי קסום ומיסתורי. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת: 219 ש"ח

דאק דוטרז  20.7 בארבי תל אביב – Dakh Daughters לראשונה בישראל! דאק דוטרז מבית מרכז האמנויות העכשוויות דאק בקייב, הן 7 שחקניות שיצרו להקת "פריק קברט" ייחודית שהיא אחד המופעים המשונים, המחשמלים והפרובוקטיבים ביותר כיום. המופע מתעסק באהבה, חופש ויופי ובסופו של יום – מטרתו להציל את העולם. דאק דוטרז יוצרות אווירה של סלון צרפתי, שבו אמנדה פאלמר יכולה להתחבר עם מרילין מנסון. הנשים, מצוידות במיתרים, קלידים וכלי הקשה, מרעידות את הקהל כמו ברעם של הופעת מטאל, ובמאית השניה עוברות מכעס לטוב לב, והופכות לכוכבות הוליוודיות נהנתניות בפיפטיז, שרק רוצות לנפוש ולחיות את החיים הטובים. שבע נשים צעירות מאופרות כמו שחקניות מסרטים אילמים עם פנים לבנות, עיניים מעושנות ושפתיים מרוחות באודם בוהק. אבל הן רחוקות מלהיות שקטות כשהן מתפרצות לבמה בצרחות, שירה, ריקוד, מוסיקה ופעלולים שמשאירים את הקהל פעור פה. דאק דוטרז הן שחקניות נשמה, שהופכות כל יצירה מוסיקלית לחגיגה תיאטרלית של ממש. כרטיסים ראשונים – 145 ש״ח,  מכירה מוקדמת: 165 ש״ח, מחיר מלא: 185 ש״ח.

בנוסף לאירועים אלה, יתקיימו בלבונטין 7 גם הופעות של האחים צברי, ערב גירלז טו דה פרונט עם דה גירלז ודף צ׳ונקי ועוד מרתונים כיפיים, שהכניסה אליהם חינם עם רם אוריון, נעם רותם, אביגיל קובארי, קמה ורדי, ניר שלמה ועוד רבים.

לינק לכרטיסים: https://www.eventer.co.il/user/levontin7?tag=festivalevontin 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא