כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הטיסה של טל גבעמיר

הזמרת והיוצרת טל גבעמיר חגגה את השקת אלבום הבכורה שלה "טסתי" ביום רביעי האחרון במ ועדון בסקולה בתל אביב. השדרן והעורך המוזיקלי המיתולוגי טוני פיין נכח במופע והביא את המראות, רפורטז'ה.

יום רביעי האחרון היה סיומו של מסע שנמשך כבר כמה חודשים במהלכם עבדה טל גבעמיר על אלבומה החדש עם המפיק המוזיקלי נועם עקרבי (שמוכר בין היתר משיתופי פעולה מצליחים עם אומנים כמו אליעד נחום, מוקי, עידן רייכל ועוד). טל היא יוצרת פופ אלקטרוני נשי ובשירים שלה היא מצליחה לייצר את השילוב המושלם שבין גלאם מרענן וסאונד שמלטף את האוזן.

אלבום האי פי החדש שלה מורכב מחמישה שירים שיצאו במהלך השנה האחרונה כסינגלים לרדיו והושמעו רבות.

את ההופעה היא פתחה עם השיר "ענן", להיט פופ מתקתק המשיכה לשיר החדש "רכבת הרים" שיצא ממש לאחרונה באופן רשמי (גם הוא שיר פופ קליל ואופטימי שמשקף את סגנונה המוזיקלי ואת רוח האלבום).

לאחר מכן טל ביצעה קאבר מוצלח לשיר "חלמתי" של אליעד נחום ומיד לאחר מכן שרה שיר את "שלך" , שיר חדש ומלא אופי שלא נכנס לאלבום (מתוך בחירה) וככל הנראה יהיה חלק מהאלבום הבא.

בסיום השיר היא הזמינה לבמה את מעיין זיטמן חברתה להרכב "קונפטי" – הרכב מוזיקלי שמופיע בעיקר באירועים ויחדיו הם שרו את "Closer" של The Chainsmokers ואת "טסתי" (השיר הנושא את שם האלבום).

האורח המיוחד הבא שהוזמן לבמה היה הזמר והיוצר ניב דמירל ויחדיו הם ביצעו את השיר שלו "אל תפסיקי לרקוד", ביצוע שונה מעט מהמקור ואת השיר שלה "כל יום איתך ביחד". טל ירדה מהבמה ונתנה לניב את הרגע שלו לבצע את "מול כל מה שעברנו", הסינגל החדש שלו.

לאחר שהודתה לניב על האירוח, חזרה טל לבמה לבד וביצעה את Ciao Adios של הזמרת Anne-Marie , המשיכה לקאבר נוסף "מחכה" של ריטה / עידן רייכל שהיה מרגש והתאים מאוד לגוון הקול שלה.

רגע לפני סיום טל שרה את "אפליקציה" , הסינגל הראשון שהוציאה והקהל עמד על הרגליים ושר את המילים ביחד אתה ולאורך כל השיר.

ואז במתכונת הכמעט מקובלת היום במקום לרדת מהבמה להדרן, פשוט ממשיכים הלאה לשיר הבא שהיה Love me like you do של אלי גולדינג. את הערב טל סיימה את הערב בביצוע נוסף ל"רכבת הרים".

 

 

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא