כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

עדן בן זקן מצטרפת לנבחרת הכוכבים בפסטיבל קוקה קולה WOW

הזמרת עדן בן זקן אשרה את הצטרפותה לפסטיבל WOW שיוזמת קוקה קולה בתאריך 1 באוגוסט באמפי לייב פארק בראשון לציון בו יככב Jason Derulo. כל הפרטים.

Coca Cola Wow Festival

מתחילים לחגוג את החופש הגדול – אחרי שחיממה ואף הופיעה לצידו של האמן הבינלאומי Maluma בפארק הירקון, חוזרת עדן בן זקן ומצטרפת שוב למופע עם ניחוחות של חו"ל, עדן הודיעה על הצטרפותה אל ליין אפ האמנים הישראלים המשתתפים בפסטיבל  קוקה קולה וואו לאחר שהזמרת ריטה אורה ביטלה את הגעתה לפסטיבל הצפוי בשל בעיות רפואיות נערכה ההפקה הישראלית לשבץ שורה מכובדת של אמנים מקומיים נוספים לצידו של הכוכב המרכזי דרולו ובניהם מצויים אליעד נחום שיארח את אקסום, כוכבי ערוץ הכיבוד, אמנית הדיגטל ביט עדי אולמנסקי, הזמרת עדן בן זקן, דיג'יי סקאזי, Mr. Black, Lutra ו- Rising Dust לערב אחד שמכוון להפוך לחוויית פופ מרים, כיפי ומלא להיטים.

מבין 15 אלף הצופים אשר צפויים להגיע להופעה בפארק, חלקם הגדול בני נוער, כ-8,000 מהם לקחו חלק בפרויקט הקיץ 'Coca-Cola Wow 2018, והגיעו לרף הנקודות הנדרש על מנת לזכות בכרטיס למופע על ידי התנדבות קהילתית ועמידה במשימות של 'עשיית טוב'.

כמו כן, על במת הפסטיבל תוכרז נבחרת Wow Tour של 16 צעירים וצעירות, אשר מילאו במהלך הקיץ שלל משימות התנדבותיות ובעלות תרומה לחברה ולקהילה, ויזכו לנסוע למסע לאורך חופה המערבי של ארה"ב.

על הפקת הפסטיבל אמונה שותפות בלוסטון גרופ ולייב ניישן ישראל.

מכירת הכרטיסים נמשכת באתר Ticketmaster. במחיר 265 ₪  (מחיר אחיד, אין מתחמי VIP בפסטיבל*). יש הטבות למחזיקי כרטיסי אשראי מקבוצות אמריקן אקספרס ולאומי קארד.

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא