כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

עשרים שנות אהבה

מצעד הגאווה חוגג את שנתו העשרים בתל אביב, צהרי שישי, 08.06.2018, רבבות צועדים מרחבי הארץ והעולם הופכים את השעות החמות ללוהטות יותר וצבעוניות מאוד, המצעד נחתם בליין הופעות מעל הבמה בפארק ע"ש סר צ'ארלס קלור על חוף הים, כתבה, רפורטז'ה. נכח תיעד ומדווח ממתחם ההופעות – יובל אראל, צילום וידאו – אדוה אראל, מצלמה שנייה במסלול המצעד – דפנה טלמון.

מצעד הגאווה 2018. צילום: יובל אראל
מצעד הגאווה 2018. צילום: יובל אראל

מאז שנת 1998 עת יצא המצעד הראשון ברחוב שנקין בתל אביב כחלק מאירועים דומים ברחבי העולם שביקשו לקבל הכרה לקהילת הלהט"ב כשווי זכויות בעולם וכאן, חלפו עשרים שנה, בראיית המקרו יש החלה והבנה לשונה כשווה, בראיית המיקרו הדרך עדיין ארוכה ומלאה מכשולים חוקתיים ומחשבתיים. עם כל זאת אתמול התקיים המצעד שסופו כמסורת במתחם הפארק ע"ש סר צ'ארלס קלור שם לצד דוכני מזון ואלכוהול התקיים סשן הופעות במשך מספר שעות.

כמנהגנו בשנים האחרונות, במקום ללוות את המצעד מתחילתו, עניין פיזי לא קל עם שכבות הגיל הנערמות על הגוף, העדפנו להתמקד במתחם ההופעות, אשר אירח בנוסף ללייני הלהט"ב הרבים הכוללים רקדנים ורקדניות בשלל תלבושות, תחפושות וסגנונות, גם שורה ארוכה, מגוונת ומכובדת של זמרות וזמרים שכללה את חדוה עמרני, מרגלית "מרגול" צנעני, דפנה ארמוני, להקת סקסטה שהתאחדה במיוחד, אגם בוחבוט, נעה קירל, עדי אולמנסקי, דיקלה, אניה בוקשטיין, קטריקס עם קייט ואור, מוטי טקה ונטע ברזילי שחתמה את האירוע והמצעד, את הצבעים והמראות ממסלול התהלוכה דאגה לתעד דפנה טלמון. היה חם, היה קצב, הייתה חגיגה.

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה, צילום יובל אראל

לחצו לצפייה בגלריית התמונות המלאה, צילום דפנה טלמון

וידאו, צילום אדוה אראל

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא