כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ההרכב הבריטי MORCHEEBA מגיע לישראל

ההרכב הבריטי הוותיק מורצ'יבה, עם הזמרת המקורית סקיי אדוארדס שחזרה והמוסיקאי רוס גודפריי בדרך להופעה בישראל בתאריך 9 ביוני בהאנגר 11 נמל ת"א. כל הפרטים. (עודכן ל 9 ביוני בשל הכדורגל העולמי)

MORCHEEBA. צילום יח"צ

ההרכב שמכר מעל 10 מליון אלבומים ברחבי העולם וזכה להערכה רבה , שמר על צליל ייחודי המשלב סגנונות רבים, החל מפופ עם צ'יל אאוט, סול, פולק, היפ הופ, טריפ הופ, דאנס ואלקטרוניקה, סחף אחריו קהל רב לאורך השנים.

סיבוב ההופעות הנוכחי זוכה להצלחה רבה ולביקוש גדול בעקבות חזרתה של אדוארדס לפעילות . קולה הכל כך מזוהה עם ההרכב בשילוב נגינת הגיטרה של פול מייצרים רגעים בלתי נשכחים על הבמה . על הבאתם ארצה אמונה חברת הדרן יזמות והפקות.

מנהלה –  9 ביוני בהאנגר 11 נמל ת"א

כרטיסים באתר איוונטים או בטל' 9066*

מחירי כרטיסים :
עמידה –
מכירה מוקדמת – לזמן מוגבל – 279 ₪
מחיר מלא עמידה – 299 ₪
VIP – ישיבה סביב שולחנות – 399 ₪
גלריה (ישיבה) – 349 ₪

לחצו להאזנה בספוטיפיי

לחצו להאזנה בדיזר

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא