כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

נשף הדיוואן השנתי

רביד כחלני והרכב המוזיקאים Yemen Blues חוגגים בתל אביב עם חברים במועדון רדינג 3 בתל אביב, ליל שישי, 23.02.2018, אורחים – עוזי פיינרמן ולירון עמרם. רקדו צילמו ותיעדו יובל ושילי אראל.

רביד והגימברי. צילום: שילי אראל

את החורף הנוכחי העבירו רביד כחלני וחבריו להרכב המוסיקלי ימן בלוז במסע בין טורונטו בקנדה לניו יורק בארצות הברית, סבב הופעות שסימן נוכחות מוזיקלית עולמית במוזיאוני אומנות ואולמות חשובים. רביד כחלני, הנחשב ובצדק, לאחד היוצרים והמוזיקאים החשובים שצמחו כאן בישראל חוזר ארצה וחוגג עם קבוצת חברים מוזיקאים יחד עם הקהל הביתי והרבה תיירים שביקשו לחוות את אחד המופעים הכי מדוברים בעולם. חגיגה.

אמש הגישו רביד כחלני יחד עם חברי ההרכב המורחב שלו ימן בלוז – רוני עברין, דן מאיו, יונתן וולצוק, עדן גיאת, סלעית להב, מתן צפניצקי, ארד יינני, גרשון וויסרפירר, הילה אפשטיין, יעל שפירא, יועד ניר, ינקלה סגל ואלעד לוי, מופע שנמשך כשעתיים תמימות עם החומרים משני אלבומי ההרכב ואירוח של אנשים חשובים באמת דוגמת עוזי "רמירז" פיינרמן ולירון עמרם.

הערב החל עם צלילי ביטים אלקטרונים שהגיש חיים לרוז. נמשך עם מופע חימום של הילי ילון (אנרגיה חולנית) ואדם בן אמיתי וזרם בהמשך עם שלל הנגנים, הצלילים והשירים.

רבות נכתב בתקשורת הישראלית אודות רביד כחלני וההרכב שלו, אין צורך להוסיף או להדר, גם כאן בבלוג נערמו ערימות של דברי הלל קלס ושבח לרביד והמופע הכל כך ייחודי ושורשי שלו, אפשר בוודאות לומר שאני נמנה על עדת מעריציו למן הרגע הראשון שעיני ואוזני קלטו את נוכחותו המוזיקלית על במה.

אחת ההפתעות מבחינתי אמש הייתה הזמנתו של לירון עמרם להצטרף למופע, עניין שנשמר בסוד כהפתעה, לא צריך להוסיף כי גם לירון מצוי ברשימת המוזיקאים הנערצים על ידי, אז פעמיים כי טוב.. הביצוע המשותף של השניים לשני הקטעים  Insaniya + Jat Mahibathi היה בבחינת שיאו של הדיוואן הלילי שנפרש לעיני הקהל.

כאמור אמש הייתה זו עוד חגיגה נדירה שאסור היה לפספס אותה. ולמי שלא הגיע אני מניח כאן את התצלומים והקולות.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות, צילום שילי אראל

לחצו לצפייה בגלריית תמונות, צילום יובל אראל

וידאו

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא