כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

דנה ברגר – קומי לכי

רגע לפני שהיא משיקה את אלבומה החדש "ימים צפופים" משחררת דנה ברגר שיר וקליפ חדש – "קומי לכי". כך דנה על השיר והסיפור העומד מאחורי מילותיו: "את השיר כתבתי בהשראת הסיפור המקראי על אמנון ותמר. סיפור האונס הקשה. כתבתי אותו כשיר חיבוק וחיזוק לתמר. תמר אחותנו, תמר הכל כך רלבנטית לנו גם היום. אני זוכרת היטב את בדיקת הגבולות המוטרפת של גיל חמש עשרה. את הגבול המפחיד בין האומץ לטיפשות, בין המגניב למסוכן, בין התמימות לזדון. אני זוכרת את הרגעים האלה, הם נצרבים על הנגטיב של החיים שלנו ונשארים שם לתמיד. זוכרת את הילדה שהייתי, כמה חשוב היה לי להיות קולית וקשוחה, אחת מהחבר׳ה, כמה פעמים ויתרתי על עצמי ועל מה שבאמת נכון לי ונעים לי כדי לצאת זורמת ומדליקה. כמה יותר מזל משכל היה לי וכמה פעמים הכנסתי את עצמי לסיטואציות מורכבות שיכלו להיגמר באסון של ממש. הקליפ הזה מנסה ללכוד רגע אחד כזה. סיטואציה נחמדה ותמימה לכאורה שהופכת למלחיצה ומסוכנת. נערה אחת ושלושה נערים ביער. היא מצליחה לברוח. אבל הצלקת תישאר לתמיד. כתבתי את התסריט ביחד עם אבי בן זקן שביים ברגישות גדולה את הקליפ. בחרתי בבת שלי – ליה ברגר שרון לתפקיד הנערה. ליה בכיתה ט׳, לומדת בביה״ס לאומניות בירושלים במגמת תיאטרון. כאשר צפיתי בקליפ הערוך בפעם הראשונה אני מודה שהחוויה היתה מצמררת ולא קלה. הקליפ הזה רוצה להגיד משהו לאותה הילדה באשר היא (והיא הרי בכל מקום) – שמרי נפשך אהובה, שמרי נפשך".

הופעת השקה חגיגית לכבוד יציאת האלבום החדש תתקיים בתאריך 24 באוקטובר במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב עם האורחים ירמי קפלן, וחמי רודנר .

 

האלבום המלא להאזנה

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא