כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

כאן 88 בלוח שידורים מיוחד לקראת הופעתה של להקת "רדיו הד" בישראל

תחנת הרדיו כאן 88 עולה בלוח שידורים מיוחד לרגל הופעתה של להקת "רדיו הד" בישראל, כל הפרטים.

כאן 88 שידורי רדיוהד

חטיבת הדיגיטל של כאן בהרצה ו- כאן 88 משיקים בימים אלו מיני סייט ייעודי. הגולשים מוזמנים לבחור את עשרת השירים האהובים עליהם, לצד פעילות תוכן נושאת פרסים (כרטיסים להופעה). ביום רביעי, 12 ביולי, יגישו ניר גורלי וטל ארגמן את מצעד השירים האהובים ביותר של להקת "רדיו הד", כפי שדירגו הגולשים. ביום חמישי הקרוב, 29 ביוני, יגישו קרן נויבך וניר גורלי החל מחצות שעתיים של הרפרטואר של הלהקה במסגרת הרצועה "ספיישל של חצות".

המופע המתוכנן של רדיוהד יתקיים ביום רביעי, תאריך – 19.7 השערים יפתחו החל מהשעה – 16:30, כידוע אין גולדן ואין וי.אי.פי, הקדימוה געתכם לשם מיקום טוב, הביאו מים, כובעי וקרם הגנה, והיו סבלנים כלפי עמיתיכם על כר הדשא.

לכרטיסים כאן – http://www.eventim.co.il/Radiohead

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא