כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

בקרוב תגיע לירח…

הלהקה הישראלית "Ouzo Bazooka" נבחרה להופיע בפסטיבל Sziget האירופאי בו יופיעו השנה ריהאנה, סיה, דיויד גוואטה, מיוז ועוד..

אורי, UBK, אוזו בזוקה, בדרך לבודפשט. צילום: יובל אראל
אורי, UBK, אוזו בזוקה, בדרך לבודפשט. צילום: יובל אראל

הלהקה "אוזו בזוקה" בהנהגת אורי בראונר כנרות, השתתפה עם להקות ישראליות נוספות בשואוקייס של פסטיבל Sziget, שהתקיים בשבוע שעבר בועידת המוסיקה הבינלאומית של הקריה האקדמית אונו, ונבחרה על ידי מארק בונה, נציג 'Sziget להופיע על אחת מבמות הפסטיבל שיתקיים בבודפשט בחודש אוגוסט הקרוב.

פסטיבל המוזיקה הגדול באירופה Sziget (סיגט) יתקיים גם השנה בחודש אוגוסט עם ליין-אפ אדיר הכולל בין היתר את ההרכבים הללו – RIHANNA, SIA, DAVID GUETTA, MUSE, THE LAST SHADOW PUPPETS, MØ, SIGUR RÓS, BLOC .

בכל שנה פסטיבל  Sziget מקדיש את הבמה האירופאית של הפסטיבל למספר להקות רעננות ממדינות שונות באירופה המנגנות מוזיקה רב- תחומית.

כפיים לאורי, ואתם, אם בא לכם לראות את אוזו בזוקה בפסטיבל, הנה לינק לכל החבילה.

 

 

וידאו

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא