כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

תימנים בנמל

רביד כחלני וימן בלוז מארחים את ציון גולן, ריף כהן והאחיות חיים – A-wa במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב, צהרי שישי, 15.04.2016. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

רביד כחלני, מרקיד את הנמל. צילום: יובל אראל
רביד כחלני, מרקיד את הנמל. צילום: יובל אראל

האמת, לא צריך סיבה מיוחדת או תירוץ כלשהו כדי לאסוף קהל רב לחגוג עם רביד כחלני וימן בלוז מופע מוסיקלי שכולו חגיגה לאוזניים, לעיניים ולגוף. לפרוטוקול הכריזו בימן בלוז על מופע חגיגי לכבוד השקת וידאו קליפ לסינגל Staisfaction, הזמינו את החברות הכי טובות של רביד כחלני, הזמרת ריף כהן והאחיות חיים המוכרות בשם A-wa, קראו גם לתימני הכי אסלי בעיר – ציון גולן, כולם חכמים כולם נבונים וכולם יודעים את התורה, כל שכן כולם שתפו פעולה בעבר בפרויקטים מוסיקליים עם רביד כחלני וימן בלוז.

רביד וריף, בחברות. צילום: יובל אראל
רביד וריף, בחברות. צילום: יובל אראל

וככה, על הגדה הדרומית של נחל הירקון, ממש מול הים התיכון, בתפר בין אפריקה לתימן הגישו רביד כחלני, חברי הימן בלוז והאורחים מסיבת קבלת שבת מלאת גרוב, קצב וסגנון מעיף לקהל המאות שהתקבץ עד סולד אאוט במועדון רדינג 3, כור היתוך מוסיקלי שמגביר את הקצב בלב, את זרימת האדרנלין בעורקים ומרחיב את החיוכים עד האוזניים, יאללה!

רביד וציון, מרעידים אמות הסיפים. צילום: יובל אראל
רביד וציון, מרעידים אמות הסיפים. צילום: יובל אראל

מי היה איתנו? תומר בר בקלידים, יזהר בן טוב בקלידים, הוד מושונוב בקלידים (קיטאר), עידו גור בחצוצרה, יענקלה סגל בעוד וגיטרת בס, רוני עברין ואיתמר דוארי בכלי הקשה ותופים, רביד כחלני בשירה,גימברי, ריקודים והרבה אהבה, ריף כהן בשירה, פסנתר וריקודים, האחיות תגל, תאיר ולירון חיים בשירה וריקודים, ציון גולן בשירה, פח זיתים וריקודים.

רביד והאחיות חיים, גרוב תימני. צילום: יובל אראל
רביד והאחיות חיים, גרוב תימני. צילום: יובל אראל

מה היה לנו? המבחר מהחומרים המצוינים משני אלבומי ימן בלוז לצד הלהיטים הכי גדולים של האורחים, כולם חברי כבוד בבלוג (תריצו חיפוש…) פותחים את האירוע עם תקלוט גרוב אתני של חיים לרוז ומקנחים עם תקלוט מקפיץ של עטר מיינר, הייתה זו אחלה קבלת שבת.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו, פייסבוק

 

וידאו, יוטיוב, צילום: אדוה אראל

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא