כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הרפובליקה בפארק

מופע של להקת OneRepuclic בפארק הירקון, חמישי, 28.05.2015, אבי נישניבר ושרי ישראל מביאים את המראות והחוויות מהמופע. הכתבה מתפרסמת גם ב"בילויים" וב"בילוי נעים".

הראל סקעת מחמם את פארק הירקון. צילום: אבי נישניבר
הראל סקעת מחמם את פארק הירקון. צילום: אבי נישניבר

עונת מופעי הפארק נכנסה להילוך גבוה כאשר חברי להקת הפופ רוק האמריקאית OneRepublic פתחו את סבב ההופעות האירופאי של הלהקה דווקא בישראל בהופעה בתל אביב, פארק הירקון גני יהושוע מול כעשרים אלף צעירים וצעירות במיוחד. 

כבר מהשעה חמש וחצי אחר הצהריים החלו לנהור לכיוון הפארק אלפי צעירים, רובם המכריע נערות ונשים צעירות מאוד, אחוז קטן מהן הצליח לגרור את חבריהן עימן. המופע נפתח עם עלייתו של הזמר שלנו, הראל סקעת אשר שנבחר להיות האיוונט המחמם, וסחף את הקהל שהחל למלא את המתחם.

ההרכב המגיע ממדינת קולורדו שבארצות הברית נחשב כיום בשיא הפופולריות שלו, עובדה המוסיפה נופך חשיבות מיוחדת לעובדה שישראל נבחרה באתר פתיחת הסבב, בעוד אנחנו כבר מורגלים לקבל שאריות אמני בינלאומיים שכבר החלו את המסע לאחור משיא תהילתם.

חיות במה, וואן ריפאבליק. צילום: אבי נישניבר
חיות במה, וואן ריפאבליק. צילום: אבי נישניבר

OneRepublic נתנו לקהל שהגיע לפארק מופע שהחל בול בזמן שנקבע וכלל את מיטב להיטיהם ללא אפקטים מיותרים, ללא תחמוני פליי בק, פשוט מוזיקה אמיתית המבוצעת אל מול עיני ואוזני הקהל שטרף את המופע ונטל חלק בשירת הלהיטים הגדולים דוגמת " Love runs out", "Apologize", "If I Lose Myself",   "Counting Stars"  ועוד להיטים נוספים.

בסשן ארבעת השירים הראשונים ראיין טדר הסולן היה מלא באדרנלין ורץ מצד אל צד על הבמה אחוז תזזית, אולם בשיר החמישי הוא פשוט נטל גיטרה אקוסטית והתרכז כל כולו בקהל ששיתף פעולה. ראיין נטל מסרטת וידאו שהייתה בקצה הבמה והחל לתעד את הקהל אשר ראה את עצמו מככב על המסך הגדול שבחלקה האחורי של הבמה, לא די בכך אלא שבהמשך המופע הוא אף ירד לעבר הקהל בקדמת הגולדן רינג, לקח סמארטפון מאחת הצופות ותיעד מלמעלה את הנעשה.

אחד הרגעים המרגשים במופע היה ממש בסוף, בשיר השני בהדרן שירו של פרנק סינטרה – what a wonderfull world כאשר כל הקהל ללא יוצא מהכלל, על פי בקשתו של ראיין הפעיל את אפליקצית הפנס בסמארטפונים וכל הפארק הוצף באור זוהר ומנצנץ.

ראיין טדר, OneRepublic בפארק הירקון. צילום: ליאור כתר
ראיין טדר, OneRepublic בפארק הירקון. צילום: ליאור כתר

במהלך המופע הצהיר ראיין טדר אל מול הקהל כי הם מתכוונים לשוב ולהופיע בישראל, כאשר התייחס לאלו המבקשים למנוע מאמנים להופיע כאן (היי רוג'ר פאקינג ווטרס המגעילול והטרחני) ואמר במפורש כי אצלהם לא מתעסקים בפוליטיקה והם מתעמקים ביצירת מוזיקה ואהבת הבריות. סוג של נקודת אור בענן המשחיר המאיים על סצנת מופעי החו"ל בארץ, אין ספק שעבור מעריצי ההרכב הרבים היה זה אחד הערבים אם לא ה…

ליין אפ: Don't look down , Light it up , Secrets , All the right moves , What you wanted , Stop and stare , Something I need , Apologize , Budapest , Preacher , Good life , Counting stars , Can't stop , Au Revoir , Feel again , I lived , Love runs out , Wonderful world , If I lose myself

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום אבי נישניבר

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום ליאור כתר

פליי ליסט – וידאו גולשים מהפארק

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא