כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהמחזות זמר בתאטרון

עוז זהבי מתפשט?

גרסה חדשה רעננה ועכשווית למחזמר המיתולוגי  "שיער" בהפקת התאטרון הקאמרי ובכיכובם של עוז זהבי, חן אמסלם, דן שפירא, מירב פלדמן, עידו רוזנברג ומיי פיינגולד יעלה בתחילת ינואר, לבטח ישירו אולם האם גם יתפשטו?... 

כאשר צביקה פיק, גבי שושן ומרגלית אנקורי ככבו לראשונה במחזמר שיער בשנת 1971 הם ציינו פריצת דרך בתרבות הבורגנית של תל אביב וישראל בכללה, המחזמר שהחל את דרכו באוף ברודוויי באוקטובר 1967, היווה ניסיון להציג את לבטיהם של "ילדי הפרחים" בשנות השישים, מלאי שאיפות לשלום, שוויון, אהבה, חופש ואחווה בין בני האדם, על רקע מלחמת וייטנאם שגבתה עשרות אלפי קורבנות מהצבא האמריקאי.

לפני שנה וחצי נפגשתי עם מרגלית אנקורי, אחת מכוכבות המחזמר דאז, מעבר למופע שהיא קיימה באוזן בר, הספקנו לשוחח ואף להיזכר באותם ימים, שנות השבעים. גם את גבי שושן, כוכב נוסף במחזמר באותם ימים פגשתי באוזןבר ואף עימו שוחחתי על הימים ההם, המחזמר והשירים.

אחרי שהמחזמר הפך לסרט שובר קופות ומתוייג כקאלט אמיתי במשך שנים ארוכות, מהמרים כעת בתאטרון הקאמרי הימור בטוח הכולל כוכבים עכשויים כעוז זהבי , חן אמסלם, דן שפירא, מירב פלדמן, עידו רוזנברג, מיי פיינגולד, משי קליינשטיין ורבים אחרים.

הליהוק הכולל 45 שחקנים, רקדנים וזמרים עם הבמאי משה קפטן, המלביש יובל כספין וכל אנשי תאטרון הקאמרי מאחור מתוכנן לעלות בגרסה חדשנית המבקשת לרכב בשנית על המחזמר שהפך למיוזיקל האולטימטיבי של העת החדשה. הפעם יגלמו עוז זהבי את תפקיד דמותו של ברגר ודן שפירא את תפקידו של קלוד.

במהלך הצצה לסקיצת ביצועי ריקוד ושירה מתוך המחזה שהתקיימה עבור התקשורת הבוקר באולם החזרות בתאטרון הקאמרי הייתה לי ההזדמנות לראות מקרוב במה דברים אמורים, אני אומר שיהיה שוס, או לפחות להיט, קופתי, בטוח, תרבותי, בוודאי, כי בעצם בקאמרי לא מהמרים, הם תמיד רוכבים על סוסים מנצחים.

בקטנה – אז האם עוז זהבי התפשט, מתפשט, יתפשט? לכו להצגה ותבדקו לבד…

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מתוך החזרה

וידאו

 

צביקה ומרגלית בגרסה הראשונה

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא