כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

נסיכת הדאנס החדשה

מיטל דה רזון, אחת הזמרות בתחום המוזיקה האלקטרונית והדאנס בארץ זוכה בהערכה, הישגים ומשיקה אלבום בכורה – "End to start".

מיטל דה רזון, נסיכת הדאנס החדשה. צילום: ליאור רוטשטיין
מיטל דה רזון, נסיכת הדאנס החדשה. צילום: ליאור רוטשטיין

אחרי שחרכה את הבמה המרכזית במצעד הגאווה שנערך בקיץ האחרון בפארק צ'ארלס קלור לצידן של זמרות כנינט טייב, דנה אינטרנשיונל והרכבי דאנס נוספים, לאחר שזכתה בפרס הראשון מטעם MTV ישראל  ״Best Act in Israel״,  בטקס השנתי המקומי, חגגה אמש הזמרת יוצרת מלחינה ופרפומרית במה בסטייל בינלאומי ובסגנון האלקטרו פופ דאנס מיטל דה רזון את השקת אלבום הבכורה שלה "End to start" במסיבה והופעה במועדון הלילה – Dream Exhibition בתל אביב אליו הוזמנו כמה מפורסתמים מהתעשייה ביניהם קטלין רייטר, מורן מזור, חן אהרוני והצמד עידו בי וצוקי שאף התארחו על הבמה.

מיטל הפכה בשנים האחרונות לאחת הזמרות והיוצרות המבטיחות בתחום מוזיקת הדאנס והפופ בארץ. ברזומה שלה שיתופי פעולה עם מפיקים מובילים בארץ בז'אנר מוזיקת הדאנס כעופר ניסים, אסי טל , ינון יהל, סקאזי, טריפל, גלעד מרקוביץ', עידו וצוקי.

חגיגה בדסקוטק. צילום: ליאור רוטשטיין
חגיגה בדסקוטק. צילום: ליאור רוטשטיין

מיטל הכותבת ומלחינה את שיריה בעצמה נבחרה יחד עם ההרכב המלווה  בהופעותיה  TripL, לייצג את ישראל בתחרות פרסי MTV אירופה עם הקליפ  This Whole Damn World והעפילה לחמישייה הראשונה מכל המתמודדות.

בקטנה, דור בא ודור הולך, מיטל תופסת בביטחון ובהצלחה רבה את מקומה של מי שהוכתרה בעבר כמלכת הדאנס הישראלית – דנה אינטרנשיונל, לדעתי היה ראוי כי השנה היא תיבחר לייצג את ישראל בתחרות האירויזיון 2015 , חבל שנפלה החלטה תמוהה להעביר את הזיכיון למפיקי "הכוכב הבא" ברשות השנייה..

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע – צילום: ליאור רוטשטיין

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא