כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

קותימאן והאורקסטרה: משמעות חדשה לאספקת החשמל לגוש דן

קותימן אורקסטרה הם חלק מהנרטיב של הבלוג, גם דיווחתי על פרויקט היוטיוב החדש שלו, אמש נשלחה על ידי הבלוג דפנה טלמון לבדוק מה חדש אצל קותימן לאחר שהשיק את אותו פרויקט היוטיוב החדשני שלו בחגיגה מוזיקלית במועדון בארבי. הנה הדיווח, לא נגענו.  

קותימן ואלרן, בארבי. צילום: דפנה טלמון
קותימן ואלרן, בארבי. צילום: דפנה טלמון

אין כמו לחזור לבארבי, אחרי שמונה חודשי ניכר ולקבל לפנים את קותימן וחבורת מחוללי הפלאים. השמאנים. האנשים שזורם להם קצב בדם והם מעבירים אותו הלאה אל הקהל השמח שמח שריקד כמו בטקס אפריקאי על הרחבה. תקראו לזה אנרגיה חיובית, אבל זה מה שקרה לקהל. גברים ונשים התאהבו וביקשו בלב ״קותי תעשה לי ילד״. ובתגובה קותי, שחייך ללא הרף, מהעלייה לבמה ועד הירידה, כישף את כולם, והאיר את גוש דן בחשמל.

האורקסטרה, הקהל, בארבי. צילום: דפנה טלמון
האורקסטרה, הקהל, בארבי. צילום: דפנה טלמון

החלק הראשון של ההופעה היה ״שקט״, עם קטעים אינסטרומנטלים ארוכים, ג׳ם סשן ענקי. שכל כולו היה הכנה לעלייתה של המופלאה, קרולינה. היא, כך הבנתי, הגיעה ישירות מהופעה אחרת. כשקרולינה הגיעה, קותימן כבר היה בשמיים, הקהל שאג וכולנו יחד העברנו הילוך ועלינו על אוטוסטרדת הכייף הפסיכדלית. אלא שקרולינה העבירה עוד ועוד הילוכים, היה שלב שנדמה היה לי שתושבי קיבוץ צאלים, שהגיעו להופעה (וקותימן בירר רגע קודם ״מי פה מצאלים?״), מחפשים מרחב מוגן מפאת אזעקה עולה ויורדת. היא נהדרת. אני כותבת ומחייכת. איזה כייף לי. יאיי!

תלמודי המטפס...בארבי. צילום: דפנה טלמון
תלמודי המטפס…בארבי. צילום: דפנה טלמון

למרות השקת פרויקט THRU YOU TOO, קותימאן לא הזכיר זאת כלל, ורק בהדרן קרולינה ביצעה שיר אחד מתוך הפרויקט Give it up אותו הציגה כ״שיר מפרויקט היוטיוב החדש״, בלי שם, בענווה, בצנעה והעיפה את הקהל עם ה״קוקו״. ואני שבאה ממשפחת הציפורים, נשארתי עם הציוצים בראש, עד הבוקר למחרת. ״קוקו״

 

קותימן הודה לשמונת המופלאים שאיתו על הבמה וסיפר בהתרגשות על הרכש החדש שהביא וייב אפריקני – עידן קופרברג הנהדר. אחר כך הוא הודה לכל מי שרק ניתן והקהל שאג בהתלהבות.

ואז פתאום הסתיימה ההופעה, גם החבר׳ה על הבמה לא הבינו מאיפה זה בא להם, אז הם נתנו עוד קטע אחד. והתפוגגו תוך שהם משאירים מאחור אבק של גרוב, חיוכים שנתלו על פיות, וזרמים חשמליים. ידידי איתו הגעתי להופעה, הניע את האוטו בלי בעיה, ושטנו תוך שאנו מצייצים ״קוקו״. ואז הגעתי הביתה, נסו אתם להירדם אחרי דבר כזה.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

 

 

דפנה טלמון

אמנית, צלמת, אוהבת בעלי חיים. בוגרת תואר בגאוגרפיה, בוגרת תואר באמנות,מטיילת. אני עוברת את החיים וכל הזמן בוחנת, מתבוננת ומטילה ספק בסביבתי, לוכדת רגעים ומספרת סיפורים במצלמה שלי. אני זמינה לצלם את האירוע, הקונצרט שלכם, מערכת היחסים המיוחדת שלכם עם חיית המחמד שלכם או כל פעילות מרגשת אחרת.

לקריאה נוספת

2 תגובות

  1. הייתי בהופעה, עמדנו לפניכם על המרפסת וראינו אותך ואת ידידך.
    רוב הזמן היה נראה שאתם בטוויטר או עסוקים בלעדכן אחד את השני בענייני הנייד, זה שהנחתם על הבמה לצד הבירה.

    אני יודע את כל זה כי הייתי עסוק בלבהות בקהל מכיוון שלצערי ההופעה איכזבה אותי בגדול.
    ערימת קטעים לא מהודקים ולופים אינסופיים בלי תוכן, עם הרבה יותר מדי בעיות סאונד (המגבר של מחלקת הנשיפה שבק חיים בקטע השלישי והרגישו את זה).

    אולי נדמה לי אבל ייתכן שערימת ההייפ סביב קותימן עמוסה מדי בשביל האורקסטרה שלו.
    זאת אחת ההופעות היחידות בבארבי שנטשתי באמצע, תרמו לזה האיחור ההיסטרי בתחילת ההופעה (אי אפשר לרשום על כרטיס 20:30 ולהתחיל ב-22:20) וההבנה שאחרי הקטע הראשון של קרולינה, שום דבר לא ישתנה במנח ההופעה.

    בסופו של יום אני אשמח לראות את הלהקה המופלאה הזאת מופיעה שוב, אולי עם נאמברים איכותיים יותר או אלכוהול חזק יותר, מה שיבוא קודם.

  2. תגובה ל Omemo
    1. ההופעה התחילה ב 22:00 לא ב 22:20.
    2. הרבה ערימות יש בתגובה שלך. ערימת ההייפ, ערימת קטעים לא מהודקים. נשמע כמו ערימת ביקורת שבאה לקטול. סבבה שלא נהנית, נראה שבכח את/ה מחפש/ת להצדיק את חוסר ההנאה שלך.
    3. לדעתי מנח ההופעה אכן השתנה….אה, בעצם מה קשורה המילה מנח? לא יודע, אתה רשמת.
    4. מנח הביקורת שלך לא ברור. למרות אכזבתך הברורה – הסיום סיומת אופטימי.

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא