כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

שובה של המלכה

מופע בדרך לאלבום השלישי, להקת מלכה באיה, גולשים בים ועל הבמה, חימום אקוסטי עם אור קנטור. רביעי 08.05.2013, מועדון בארבי. נכח, צילם, תיעד ומדווח – יובל אראל.

שירים חדשים לקהל וותיק, מלכה באיה. צילום: יובל אראל
שירים חדשים לקהל וותיק, מלכה באיה. צילום: יובל אראל

מלכה באיה, הרכב הרוטס רוק החלוצי , פעל בין השנים 1997-2002, יצר לו קהל מעריצים הדוק, אשר העביר את המסר והמוזיקה מפה לאוזן דרך הקלטות הופעות חיות על מיני דיסקים שעד היום משמשות רבים מהם כפריט אספנות! באותה תקופה לא השכילו חברי הלהקה להקליט אלבומי אולפן ובסוף שנת  2002 התפרק ההרכב.

בשנת  2006 חזרו חברי הלהקה בהרכב משודרג בכדי להקליט את אלבומם הראשון בהפקתו של גיא מר "שונה מבפנים" שהושק בשנת  2008. עם סיום העבודה על אלבום הבכורה, שקדו חברי ההרכב על הקלטת אלבומם השני "בתוך הזכוכית" שהושק בשנת 2010.

אסף שלם, גולש ביום, רוקר בלילה. צילום: יובל אראל
אסף שלם, גולש ביום, רוקר בלילה. צילום: יובל אראל

בין לבין יצא הסולן – אסף שלם לתוכנית הריאליטי "כוכב נולד" שם יחד עם חברו מימי הילדות ברמת השרון – נדב הופמן, הקימו את הצמד אסף ונדב וניסו את מזלם בהרפתקאה מוזיקלית שאחרי החשיפה הטלויזיונית ואף ערכו מספר הופעות במועדוני זאפה ואחרים.

כיום חברי הלהקה – משולש האספים הכולל את אסף שלם – הסולן, אסף גובר – גיטרה חשמלית (מרסדס בנד ועוד), אסף רביד- גיטרת בס צרפו את המתופף אודי אור חיים ושוקדים כעת על החומרים לקראת אלבומם השלישי.

מלכה באיה מתחממת לקראת האלבום הבא. צילום: יובל אראל
מלכה באיה מתחממת לקראת האלבום הבא. צילום: יובל אראל

המופע הראשון של ההרכב המתחדש נקרא "warming up" והתקיים אמש במועדון בארבי לעיני קהל רב שכלל הרבה בנות וקבוצות גולשים מהתפר שבין רמת השרון, הרצליה וחופי הים התיכון, המופע היווה את יריית הפתיחה להפצת הבשורה החדשה של ההרכב לקראת האלבום השלישי.

בין השירים המוכרים של ההרכב שולבו כמה חומרים חדשים, רעננים, שורפים, ועם הרבה רוקנ'רול חם, מלכה באיה יוצאת מהמים ועוברת ליבשה…

בקטנה – בערב שבועות, 14.05.203 יצטרפו שלושת האספים לרז בן סם, איש הרגאי והדאנס הול שהגיע לחופשה מאוסטרליה לערב שכולו רגאי ועוד בחווה של אליק במכמורת, ביום שישי, 17.05.2013 יופיעו השלושה עם רז בן סם בהרכב "ילדי ישראל" במתחם התחנה, בצהריים.

  • לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע
  • לחצו לחפש את עצמכם בגלריית החימום 1#
  • לחצו לחפש את עצמכם בגלריית החימום 2#

וידיאו – צלילים חדשים…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא