כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

תחילתו של סופשבוע…

סוף השבוע מתחיל בליל חמישי, להקת נאג' חמאדי מארחת את דן תורן באוזן בר, שרים ביחד, גם שיר חדש, בעומקו של הלילה מגיחה חבורת אבן נייר ומספריים בגלישת גלים אל תוך החושך… שמע, ראה, צילם ומדווח – יובל אראל. מתפרסם גם בפורטל "בילויים".

דרור פוייר ודן תורן, אוזן בר.צילום: יובל אראל
דרור פוייר ודן תורן, אוזן בר.צילום: יובל אראל

אנסה להעביר דיווח ממצה וענייני…ליל חמישי חבורת העיתונאים המשועממת, דרור פוייר, מייסד איזושהי עמותת עיתונאים נגד משהו לא חשוב, דרור גלוברמן, אנשים וטאבלטים בערוץ של ההם, אור הלר, לוחם האור בערוץ מגבעתיים, אראל סגל, מגיש תוכנית בערוץ הממלכתי…וטל לזר, גרפיקאי בכיר בעיתון של שלדון, להלן – חברי להקת נאג' חמאדי, החליטו שמכיוון שצמד הזקנים לונדון וקירשנבאום לא יגיעו בשעה עשר וצפונה לאוזן בר הם יאלצו לפתוח את המופע שלהם באירוח של מוסיקאי רגיל בהחלט, אחד דן תורן, אחרי כמה בדיחות לזכרו של מקייטן, אחרי שאילצו את תורן לשיר את השירים שלהם, שלפו הנאג'ים ארנב חדש מהשרוול, שיר חדש…תשמעו בהמשך. בשעה אחת בלילה העיפו אותם מהבמה, אותם ואת כל המגיהות, עורכות משנה, מפיקות והבחורים שלהן שהגיעו להופעה… פשוט כיבו להם את החשמל, את הסערה שהחלה בים תפסו גולשי אבן נייר ומספריים שנתנו סט רוקבילי גועש וסוער המיועד לגיל 17 וחצי מקסימום. את הגולשים האלו הספקתי לראות בפסטיבל בפאלאס ביפו, הנה כאן אפשר להאזין לחומרים שלהם בענן הצלילים.

אחרי שלושה גלים חתרתי החוצה אל הלילה הקריר.

ציונות זו לא מילה גסה...צילום: יובל אראל
ציונות זו לא מילה גסה...צילום: יובל אראל

ןהנה גם טליק, המתופף של נאג', מחזיק לו אוסף שירים בענן…

גם גלוברמן מחזיק לו איזה שיר אחד על הענן…


ואם כבר מתחלקים בצלילים אז הנה אלבומו של דן תורן להאזנה ורכישה מקוונת…

ועוד אחד קטן לדרך…הנאג'ים ניסו מזלם במחנה הלהקות, הנה לינק

http://nagband.bandcamp.com/

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופעים

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150664186339654.412048.721654653&type=1

וידיאו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא