כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

פיזיותרפיה מוסיקלית

לבטח אתם, הקוראים המבקרים כאן, יודעים שלפני ארבעה שבועות חוויתי תאונת דרכים שריסקה לי כמה עצמות, צלעות, זעזעה את ראשי והשאירה לי כמה צלקות קטנטנות.

כיום, אני מעביר את זמני במחלקת שיקום במתקן רפואי במרכז הארץ, משתדל בין זריקה לבליעת כדורים ואימוני פיזיותרפיה ומתקני כושר לשמור גם על צלילות הדעת, לקרא ספרים, לתרגל שאלונים קוגניטיביים שונים, לצפות בסרטים בטאבלט וכמובן להאזין למוסיקה שצברתי או מהרשת.

לצערי הרב אינני יכול עדיין להיעתר להזמנות של חברים ומוסיקאים להגיע להופעות עד שלא אקבל חותמת מהנוירוכירורג והכירורג כאישור לחזור ולהיטמע בין שורות הצופים, קרוב לבמות, מעל הסולמות ובכלל.

את הפוסט הזה אקדיש אם כך למוסיקה הקיימת ברשת, אלבומים של להקות מעניינות, אותן כבר הספקתי לראות, לצלם ואף להסריט במהלך השנים האחרונות. המוסיקה שלהן במיוחד מלווה אתי כעת.

מונוטוק

קחו למשל את מונוטוק, כן, כבר היו מי שאמרו שהם מעין רדיו הד ישראלי, טענה שנדחתה בחצי גיחוך על ידי חברי הלהקה, מונוטוק מתעסקת במוסיקה אלטרנטיבית לבני 30 פלוס, קצת יותר השקעה אינטלקטואלית, מבנה מוסיקה הנוטה לרוגע יחד עם קורטוב דרמטיות קצבית. את הלהקה ראיתי לראשונה בתיאטרון תמונע, ממש רגעים ספורים לפני סוף שנת 2009, חודשים ספורים לאחר השקת האלבום המצויין שלהם:

המשכתי לעקוב אחריהם והזדמן לי לצפות ולהאזין להם גם באחד מהפסטיבלים שהתקיימו ברוטשילד 12 וגם בהופעת לילה מאוחרת על קנקן בירה וכמה צלחות טאפאס במקום.

הנה לינק לגלריית תמונות שצילמתי ברוטשילד 12

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.471400574653.259141.721654653&l=cb48e63069&type=1

והנה כמה סרטי וידיאו שצילמתי:

בתיאטרון תמונע

ברוטשילד 12

פוטוטקסיס

להקה נוספת שאני מאוד אוהב את סגנונה, אמנם מגיעה מכיוון שונה לחלוטין, האלקטרו סול, כן, מקצבים בעלי טיפות של פאנקי בפא רפויה, זמרת מובילה בעלת כריזמה והופעה סוחפת, אוסף נגנים המשתלבים ביחד לחגיגה מוסיקלית מקפיצה ומתוחכמת – פוטוטקסיס. לשמחתי הספקתי להיות במספר הופעות של הלהקה גם בקונטיינר בנמל יפו, גם באוזן בר וגם בתיאטרון תמונע ואפילו כחלק מפסטיבלי מוסיקה בתל אביב.

הנה לינק לגלריית תמונות שצילמתי באוזן בר

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.497582119653.276685.721654653&l=b6734f719d&type=1

ועוד לינק לצילומי מופע השקת אי פי בתיאטרון תמונע

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150190874634654.324392.721654653&l=0e94a618ac&type=1

והנה כמה סרטי וידיאו שצילמתי:

בתיאטרון תמונע

בקונטיינר, נמל יפו

הפרוייקט הסודי

ששש….פרוייקט סודי, כן, הצמד שכולל את שאול עשת ואונילי ביחד עם שורת נגנים מהשורה הראשונה מכילים את הלהקה המתוקה הזו – הפרוייקט הסודי, לזכות הקונטיינר ייזכר כי המפגש הראשון שלי עם ההרכב המופלא הזה היה באותו קיץ, עת פוטוטקסיס ומלכה באיה התארחו שם. זהו הרכב המייצר מוסיקה טהורה ונעימה, לא צריך לתאר, צריך להאזין.

הנה לינק לגלריית תמונות שצילמתי בקונטיינר

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.420710759653.196299.721654653&l=a28a0392aa&type=1

והנה סרט וידיאו שצילמתי:

תאכלס, יש באמתחתי עוד הרבה הרבה הרכבים מוסיקליים, להקות, ג'אמים, מפגשים חד פעמיים, זמרים, זמרות, נגנים וירטואוזים מה לא, דרך אגב, חלק מההרכבים שחשפתי בפוסט הזה כבר קיבלו ממני חשיפה חלקית או מלאה בבלוג, אולם, בפוסט זה הכל מובא כפיזיותרפיה מוסיקלית. כן, את האימון שאני עושה כעת במחלקת השיקום אני מעטר בהאזנה לצלילי ההרכבים הללו.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

  1. היי יובל ! תרגיש טוב, אתה נכס אמיתי למוזיקה האלטרנטיבית.
    מאחל לך שתבריא לחלוטין ותחזור בכוחות מחודשים לצלם, לתעד ופשוט..להיות !

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא