כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

נגה ארז – Vandalist

הזמרת והיוצרת נגה ארז משיקה שיר חדש - Vandalist, האזנה

הזמרת והיוצרת נגה ארז משיקה היום שיר חדש – Vandalist. השיר נכתב והולחן על ידה יחד עם אורי רוסו, ג'סטין רייזן, טרבור סמית', ג'ימי סילס בהפקה מוזיקלית משותפת לאורי רוסו, נגה ארז וג'סטין רייזן. השיר החדש יחד עם השיר הקודם שנגה השיקה – Come Back Home הם חלק מתוך אלבום בינלאומי האמור לצאת במהלך השנה בהפצה של וורנר מיוזיק ואטלנטיק ארה"ב.

בטקסט שבשיר מבקשת נגה להזהיר את הסובבים ממסוכנותה, וזאת בלי להפריד את הטקסט מהויז'ואל הנחשף בווידאו קליפ הצמוד המתאר סצנה בתא בבית הסוהר, המילים מקבלות כאן משמעות ישירה, האם נגה מרמזת על משהו? האם נגה מבקשת לגעת במאפיין אחר? האם החספוס החיצוני שמודגש כאן בווידאו כמו גם במלל הוא החום והרגש החדשים של 2024?

כך נגה עם השקת השיר החדש – "ונדליסט הוא שיר פורקן שמכוון לעולם צבוע שממהר לשפוט, אבל איטי כשזה נוגע לחיפוש האמת. הוא אצבע משולשת לכל מי שניסה להגדיר ולפרש אותי על סמך הנחות מוטעות. הוא שיר אהבה לכל מי שצריכ/ה רגע לא לקחת הכל ללב"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא