כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

ים רפאלי – מקום בחייך

ים רפאלי משיק שיר חדש - "מקום בחייך", האזנה

בימים אלו עושה הזמר והיוצר ים רפאלי את דרכו לקראת השקת אלבום חדש, הבוקר הוא משחרר את הסנונית הראשונה מתוכו בדמות השיר – "מקום בחייך" אשר מילותיו נכתבו והולחנו בידי ים רפאלי יחד עם גיא קופלמן שגם הפיקו מוזיקלית. אין ספק שמדובר כאן בעליית מדרגה ובכתיבת שיר טעון ברגשות ודרמטיות כהלכתו, בשיר החדש מבקש ים למעשה להודות לזוגתו, הזמרת והמוזיקאית שירה מרגלית בחיבור שהרים אותו ממקומות אפלים בהם החל את חייו..

כך ים רפאלי הבוקר עם יציאת השיר החדש – "אחרי תקופה ארוכה מאד שבה לא הוצאתי שירים לקהל הרחב והתמקדתי בין השאר בכתיבה לאמנים אחרים, אני משחרר את הסינגל הראשון מתוך האלבום שעתיד לצאת – "מקום בחייך". עברתי חיים מורכבים, מהמוות של אמא בגיל צעיר ליחסים העכורים עם אבא ועד להיותי נער בן 15 שחי ללא מסגרת ­משפחתית ומחפש אהבה ומקום להשתייך אליו. לקח לי זמן רב להשלים עם העובדה שאני לבד בעולם מחפש את הדרך הנכונה שבה אני משתדל ככל יכולתי לבחור בטוב כל יום מחדש. לאט לאט אספתי סביבי משפחה חדשה, אנשים שאוהבים אותי ואני אותם, ועדין נשארה ההרגשה שמשהו חסר והאדמה עדיין לא יציבה.עד שהכרתי את שירה בת זוגתי – קשר שאנשים מחפשים במשך חיים שלמים. היא נתנה לי בית, מפלט, מקלט, ומקום מלא אהבה והצליחה למלא סדקים שלמים בנשמה ובלב. "מקום בחיי" מתאר את מסלול חיי כפי שלא העזתי מעולם לחשוף. מקווה שתאהבו, ים"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא