כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

קורל ביסמוט – מערבולת

הזמרת היוצרת קורל ביסמוט משחררת את הסנונית הראשונה מאלבומה הבא - "מערבולת", האזנה

שנתיים אחרי שהשיקה את אלבום השני "שירי רחוב" חוזרת הזמרת והיוצרת קורל ביסמוט ועושה את דרכה לאלבום הבא, השבוע היא משחררת את הסנונית הראשונה מתוכו – "מערבולת" אשר נכתב והולחן במשותף על ידה ועל ידי איתן פלד בהפקתו המוזיקלית של ערן גולברג. השיר נוגע בתקופה שאחרי הגשמת החלום, המערבולת שהביאה איתה ההצלחה.

הרי כולנו בוודאי זוכרים את הופעתה הבלתי נשכחת של קורל מעל הבימה הענקית בפארק הירקון בימים ותקופה אחרת לגמרי אחרי שאדם לוין סולנה של מארון 5 צפה בה מופיעה בטיילת מול מלון דן והזמינה להתארח לצידם. אין ספק שמדובר באירוע נדיר שהרים את קורל כאמנית וכחביבת הקהל פי אלף מונים מכל תכנית ריאליטי טלוויזיונית…

מאז חלפו שנתיים שהיו מאוד משמעותיות וחשובות ביצירה האישית של קורל, שנתיים של מסע חדש וחיפוש בעקבות שירים חדשים ואמירה חדשה אחרי הטלטלה שעברה.

את השיר מלווה ווידאו קליפ שביים וצילם שחר דקל בשדות ובמרחבים של הקיבוץ שבו הוא גר, קיבוץ נחל עוז. הצילומים התקיימו בסוף ספטמבר ותחילת אוקטובר אף אחד לא ידע שהרעש שהם שמעו בזמן הצילומים מטרים ספורים מהגדר הם בעצם אימונים של החמאס לקראת ה07/10.

כך קורל עם השקת השיר החדש – "השיר "מערבולת" בחוץ. זה השיר הראשון מתוך האלבום השלישי שיבוא. עוד פיסה מתוך הלב שלי. וואלה. זה מרגש. שיר שנכתב מתוך כאב פנימי, מתוך התבגרות, מתוך גדילה. זה שיר פרידה מסויים. סיום תקופה. פרק שנגמר. כל מה שמוכר ואהוב – נעלם – והקושי בלהתמודד עם זה. זה להישאב עמוק לתוך מערבולת של רגשות. והכנות שבזה. תודה לשותף שלי למסע הכתיבה וההלחנה איתן פלד. תודה לערן גודלברג שהפיק את זה מוסיקלית בכזו רגישות. תודה לאיציק פצצתי על מיקס ומאסטר שמלווה כל שיר באלבום שלי בסאונד כל כך מדוייק. תודה לשחר דקל ומאור וקנין שדייקו עם סיפור וקליפ שנוגע בכל החלקים. בילדה הפנימית שבי. תודה לנוגה רועי ואגם הילדים המדהימים ולהורים שלהם מקיבוץ נחל עוז שהסכימו לצאת איתנו למסע בשדות של נחל עוז רגע לפי שהגן עדן הזה הפך לגהנום זכות שהקליפ הזה קיים ואיתו התמימות שהייתה לפני."

 

 

את קורל ביסמוט תוכלו לפגוש בתאריך 17 באפריל מעל הבימה במועדון האזור בתל אביב. כרטיסים זמינים כאן.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא