כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות פופ
כולל וידאו

השקת המופע Sing פסטיגל

המופע של Sing פסטיבל יחל לרוץ לקראת חג חנוכה, הערב הוא עלה באירוע השקה חגיגי, היינו שם

השנה, הפסטיגל מציב את עולם המוסיקה במרכז הבמה יחד עם נבחרת הכוכבים הגדולה בישראל. מוסיקה – העולם המופלא בו שפות, מקצבים, סגנונות, הרכבים, מילים ותווים חיים זה לצד זה בהרמוניה מושלמת ומייצרים יחד פס-קול שבלעדיו החיים של כולנו לא היו אותו הדבר.

בפסטיגל השנה עולם של זמרים, נגנים, להקות, ריקודים ושירים. בעולם הזה נמצאים אנשים שמגיעים ממקומות וסגנונות שונים שכנגד כל הסיכויים מוצאים את החיבור ביניהם דרך המוסיקה. המוסיקה מייצרת שפה אחת בין אנשים שונים – והשנה, ב-SING פסטיגל, המשתתפים והקהל יבקשו יחד על הבמה הגדולה בישראל: תנו למוסיקה לחבר בינינו.

את הפסטיבל השנה מביים מי אם לא חנוך רוזן יחד עם רועי שגב, בקאסט משתתפים אבי אבורומי, אוראל צברי, אושר כהן, אמיר שורוש, אנה זק, דניאל ליטמן, הראל סקעת, יהודה לוי, יעל שלביה, לירית בלבן, נועה קירל, עדן סבן, קווין רובין

מתוך מופע השקת סינג פסטיבל. צילום עידן סוראני
מתוך מופע השקת סינג פסטיבל. צילום עידן סוראני
מתוך מופע השקת סינג פסטיבל. צילום עידן סוראני
מתוך מופע השקת סינג פסטיבל. צילום עידן סוראני

 

באירוח מושלם הערב בהאנגר 11 בנמל תל אביב התקיים אירוע ההשקה סינג פסטיגל כמעין פרומו לחגיגת הפסטיגל הענקית שתערך בחנוכה הקרוב ברחבי הארץ. לאחר ראיונות עם כוכבי הפסטיגל ולגימת משקה צונן, אנו ממתינים למופע סינג פסטיגל. חנוך רוזן (הבמאי) בפתיחה להסבר על האירוע הלוהט, הכי גדול ומרהיב והשנה נוצץ יותר.

ראמזי (אמיר שורוש) מתרגש שסוף סוף מגיע לפסטיגל, המופע הכי גרנדיוזי ,  ever מנחה וקורע אותנו מצחוק. יהודה לוי בג'קט עור מרהיב, מככב עם "הולך נגד הרוח" של שלום חנוך.

הראל סקעת ממיס עם ביצוע דנדש: "שאף אחד לא יעצור אותי בדרך לאמת שלי. רק אני בסוף קובע". ראמזי בסדרת טוק שואו עם יעל שלביה, קווין רובין. כמה שמצחיק כשהוא בשטח.

אנה זק היפיפיה נותנת קאבר חזק ל "היא יודעת" של נינט טייב ואושר כהן (השם הכי חם בתעשיית המוזיקה) מפציץ עם "לתת ולקחת" של שלמה ארצי ודודו טסה.  דניאל ליטמן מראה לראמזי איך מנהלים טוק שואו יחד עם עדן סבן המתוקה. אבי אבורומי (שלאחרונה פירק את היכל מנורה) מקפיץ עם "אהובתי" של להקת משינה. לירית בלבן ואמיר שורוש נותנים בריקוד ושרים להפליא.

המלכה נועה קירל מהפנטת ביופיה ומפציצה באקט ריקוד עם "מחול מטורף" של ריטה. פשוט מושלמת. חנוך רוזן בנאום עם חברו הבמאי, רועי שגב ("כראמל"): "גם השנה רוצים להשתמש בבמה הזו כדי להעביר מסר חשוב. המסר הוא הקולות האלו שיש לכולם. לכל אחד יש את הקול הזה שאומר לו שהוא לא מספיק טוב או עזוב, תוותר, לא תצליח בחיים. הקול הזה שמאשים את כולם חוץ מאת עצמו. אז השנה אנחנו ננסה ללמד קצת להנמיך את הלהבות, לספור עד עשר, לנשום עמוק ואולי להשתיק טיפה את הקולות הללו שמלווים את כולנוו. הלוואי ונצליח."

כל  הכוכבים עולים לביצוע שיר הנושא: סינג פסטיגל. הם לוהטים, הילדים צורחים מהתרגשות, הזיקוקים בלהבות ולנו רק נותר לשריין כרטיסים למופע הכי נחשק בחנוכה הקרוב.

כמה טעימות מתוך מופע השקת הפסטיבל

 

 

Yaniv Levi

יניב לוי, ילד אור הירח מאז ומתמיד, נשוי לשרית. הכרותנו ב1996 היתה סביב האהבה לאביב גפן. אבא ל3 בנים, נושם וחי הופעות ומוסיקה ישראלית. מבת ים

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא