כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

סטלה מאריס – יש סיבה לכל דבר

להקת סטלה מאריס עם שיר חדש - "יש סיבה לכל דבר", האזינו

הרוקנרול חזר ובגדול! זה בדיוק מה שתרגישו ברגע שתשמעו את השיר החדש "יש סיבה לכל דבר" של להקת הרוק האגדית "סטלה מאריס". כבר מהשמיעה הראשונה, זה ממש חזרה לשורשים של ההארד רוק מהאלבום הראשון של הלהקה, שהציף רף גבוה במוזיקה הישראלית, כשהחברים הביאו את הסאונד של לד זפלין ודיפ פרפל והם אלו שלמעשה פתחו את השער לאמני רוק ומטאל מקומיים, שבאו לאחר מכן.

גם את המילים לשיר החדש כתב המוזיקאי דני רובס, שהיה אחראי גם על המילים של "עוף החול", שיר הקאמבק של הלהקה משנה שעברה, שנכתב על ניק מילר, בעקבות האירוע הלבבי מההופעה בזאפה בשנת 2019 וחזר ובגדול בצורה מעוררת השראה, להמשיך את "סטלה מאריס" ולעוף עם החברים למחוזות חדשים.

ואם כבר לעוף, אם גדלתם על הרוק של שנות ה-70 וה-80, אתם פשוט תעופו על "יש סיבה לכל דבר" ורמי שלמון הוא זמר רוק ברמ"ח איבריו שרק משתבח עם השנים והחיבור בינו לבין סטלה זה Meant to be ליטרלי!

אם אתם רוצים לקבל את הווייב של הלייב שלהם, אתם יותר ממוזמנים לקרוא את הכתבות על המופעים כאן וכאן באתר. ולגבי הלייב, חברי "סטלה מאריס", ממשיכים את חגיגות ה-30 בסדרת הופעות בהמשך השנה:

בתאריך 17/10/23 בזאפה חיפה,

בתאריך 23/10/23 בזאפה הרצליה

ובתאריך 23/11/23 בפאב הפרה, שבי ציון (סמוך לנהריה).

ואכן יש סיבה לכל דבר ויש סיבה לכך שסטלה מאריס באים להראות שוב איך עושים בית ספר לרוק!

 

 

אלי ואן רוק

אלי ואן רוק, נולד בשנת 1981, בתקופה שבה ז'אנר הרוק הפך להיות כחלק מהמיינסטרים. כפעוט הוא לא היה הולך לישון, אלא אם ההורים היו שמים ברדיו קונצרטים ברקע. בהמשך, נחשף יותר למוזיקה דרך התוכניות של הערוץ הראשון והקליפים המיתולוגיים של פיל קולינס ולהקת יס. ההתגלות לז'אנר הרוק הייתה בגיל 17 ומאז הוא חוקר אומנים ולהקות דרך אלבומים, כתבות, סרטים דוקומנטריים והיה כותב למגירה. באמצע שנות האלפיים נדבק בו חיידק ההופעות החיות, כשהסקורפיונס ופיל קולינס הופיעו לראשונה בישראל ומאז הוא הקפיד להיות נוכח בהופעות רוק של האומנים והלהקות שגדל עליהם, בארץ ובחו"ל ולכתוב על כך. ביום יום הוא הייטקיסט אך משנת 2015 הוא הפך גם לעורך ושדר רדיו. מ-2017 הוא מגיש בתחנת הרדיו "זה רוק" את התוכנית "המופע של ואן רוק", לצד פעילותו ככתב מוזיקה בבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא