כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

גיטריסט להקת סטלה מאריס התמוטט במהלך מופע

אמש, במהלך הופעתה של להקת הרוק הישראלית הוותיקה "סטלה מאריס" במועדון זאפה בחיפה חש ניק מילר, הגיטריסט של ההרכב, ברע על הבמה והתמוטט, דיווח.

ניק מילר בזאפה חיפה אמש. צילום תומר שיינפלד
ניק מילר בזאפה חיפה אמש. צילום תומר שיינפלד

בעקבות האירוע הופסק המופע במסגרתו היו אמורים חברי ההרכב לבצע יצירות של להקת לד זפלין אשר מציינים חמישים שנה להקמתה ולארח את הזמרת מיי פיינגולד.

כאמור ניק אשר התמוטט על הבמה ואיבד את הכרתו טופל במקום במהירות ובתושייה בידי דר' חוסאם שנכח במועדון כחלק מהקהל, שלף ערכת החיייאה מרכבו והחל לטפל בניק על הבמה, תלונות נשמעו מהנוכחים על כך שלצוות מד"א שהוזעק לקח כעשרים דקות להגיע למקום.

הבוקר נמסר בהודעה רשמית מטעם הלהקה כי ניק כרגע מאושפז בהשגחה וכולנו תקווה שיצא בשלום. גם כאן בבלוג מצטרפים לאיחולי החלמה מהירה וחזרה לבריאות איתנה לניק מילר.

כך בעמוד הרשמי של הלהקה

ולתמונות נוספות מההופעה אמש

סטלה מאריס מוכרת לחובבי הרוק הכבד בארץ כאחת הלהקות הוותיקות וכבית ההיתוך של הזמר והיוצר פבלו רוזנברג שהיה סולנה במשך שנים רבות עד שיצא לקריירת סולו. לפני שבע שנים התקיים מופע איחוד חד פעמי במועדון זאפה בתל אביב, אנחנו היינו שם.

גם במהלך מופע של פבלו באמפי שוני בקיץ 2017 התארחו חברי ההרכב ולנו יש רשמים בארכיון.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא