כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

טניה וינוקור – BALAGAN

הכנרת טניה וינוקור משיקה קטע אינסטרומנטלי חדש - BALAGAN בדרך לאלבום ושורת מופעים, האזנה

הכנרת הווירטואוזית טניה וינוקור משיקה את הרצועה האינסטרומנטלית  BALAGAN המשרה אווירה שמחה קצבית ומרקידה ברוח המוזיקה הצוענית והרומנית. מדובר ברצועה חדשה אשר נכתבה עובדה והופקה מוזיקלית על ידי טניה כחלק מתוך Vio Project  אלבום במתכונת EP האמור לצאת בליווית השקה חגיגית שתיערך בשתי הופעות פתוחות ואינטימיות לכבוד ט"ו באב בתאריך – 3.8 בראשון לציון ובתאריך – 4.8 בחיפה.

האלבום החדש אותו הפיקה מוזיקלית בעצמה, עוסק בחיבור בין מוזיקה אלקטרונית וביטים לכינור, בשילוב הסאונד המלטף של התזמורת. רצועות אינסטרומנטליות קודמות מהאלבום כבר שוחררו להאזנה וצפיה במהלך השנה האחרונה.

בשנים האחרונות וינוקור נמצאת בעשייה מוזיקלית בלתי פוסקת. לאחר שהופיעה עם גדולי האמנים (מיומנה, דויד ברוזה, מוש בן ארי, גליקריה, ריטה ועוד) ויצאה לדרך עצמאית, היא הוציאה סינגלים ואלבומים, הופיעה בארץ ובחו"ל וכן יצרה קטעים מיוחדים שהתכתבו עם אירועים אקטואליים והביאו אותה אל אולפני הטלוויזיה והרדיו השונים. בין הביצועים המיוחדים ניתן למנות את גרסת הכינור לשיר "יוניקורן" של נועה קירל (שזכה לחשיפה בכאן 11), השיר "על הדרך עץ עומד" לרגל יום השואה הבינ"ל (איתו הופיעה בערוץ 13), ביצוע כינורי ל"לאורך הים" שיצא סביב יום הזיכרון, ביצוע של המנון אוקראינה כמחווה לעם האוקראינה, ואפילו ביצוע מיוחד של המנון ליגת האלופות באולפן ערוץ הספורט לרגל העפלתה של מכבי חיפה למפעל היוקרתי. לאחרונה הוציאה יחד עם אמנית הדראג "נונה שאלנט" את להיט הגאווה "אברא כדברא" (אותו גם הפיקה מוזיקלית) שלווה בקליפ מרהיב, השתתפה ובכנס משפיעני רשת של הבלוגר הפופולרי נאס דיילי, שם הקפיצה את הקהל עם צלילי כינור ומוזיקה אלקטרונית מקורית, הוזמנה להופיעה בקישינב במעמד שגריר ישראל במולדובה ונציגי משרד החוץ לרגל חגיגות עצמאות 75 למדינת ישראל, והופיעה במופע התרמה בניו יורק לעמותת "שלווה" העולמית.

בקרוב, לצד מופעי להקתה שרצים ברחבי הארץ ובחו״ל דרך קבע והמופעים לט"ו באב, היא תשתתף במופע "כל הקולות ביחד" – ערב פולקלור לטינו אמריקאי לצד אחייניה של מרסדס סוסה, שמגיעים לראשונה לישראל, בהמשך השנה תופיע גם בפסטיבל מספרי סיפורים בתיאטרון גבעתיים ותצא לסיבוב הופעות חורף עם להקתה ברחבי הארץ.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא