כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

מאור כהן – מרגיש טוב

מאור כהן עם ראייה נכונה על החיים משחרר שיר חדש - "מרגיש טוב", האזינו

מאור כהן מרגיש טוב, כן. יש לו שיר חדש – "מרגיש טוב" שנכתב, הולחן ומבוצע על ידו. יחד עם זאת הוא רץ עם "טורבו" מופע חדש ומחשמל שמביא לבמה את תמצית הרוק'נרול, עם להיטים מכל התקופות והאלבומים, כל הלהקות וקריירת הסולו שלו. במופע החדש חוזר מאור, שצבר לאורך השנים עשייה מוזיקלית מגוונת ובלתי מתפשרת, אל הבסיס – גיטרות, בס, תופים. כך גם בשיר החדש, שמלווה בקליפ שביים בעצמו, נוטף סטייל וקריצות הומור המיוחדות רק לו.

כך מאור על השיר החדש –  "מרגיש טוב הוא שיר על ההבנה שבכל מצב בחיים צריך למצוא את הפינה הטובה ולהיאחז בה כדי להמשיך ולטפס הלאה. נכון, העולם יכול להיות קשה ועצוב, בגלל זה חשוב  לשמור את השליטה על הרוח אצלך ולא לתת למערבולות מסביבנו להטביע אותך ביגון. ובקיצור, בחיים לפעמים צריך לעשות הפוך, קודם לחייך ואז ההרגשה הטובה תבוא. כמו שכל שיר בלוז אם תוסיף לו קצת קצב וצבע הוא יכול להפוך לרוקנ'רול."

 

עם הנגנים החדשים – מיקי ורשאי (בס), עירא רביב (תופים), עוזי רמירז (גיטרות) יוצא ההרכב "טורבו" לסבב הופעות – 21.3 זאפה מידטאון ת"א // 28.3 החלוץ 33, באר שבע //  20.4 צוללת צהובה, ירושלים 29.4 זאפה הרצליה // 13.5 עין הוד // 19.5 גריי, ת"א

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא