כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

מופע המחווה PIAF ! THE SHOW מגיע לישראל

​60 שנה לאחר מותה - המופע המוזיקלי הצרפתי "פיאף" על סיפור חייה של הזמרת האגדית אדית פיאף מגיע לישראל, כל הפרטים

60 שנה לאחר מותה –  המופע המוזיקלי הצרפתי הבינלאומי "פיאף" על סיפור חייה  של הזמרת האגדית אדית פיאף עטוף בתפאורה ואווירה בוהמית של פריז בתחילת המאה ה-20 והשאנסונים הטובים בעולם – מגיע להיכל התרבות בתל אביב בתאריך 2 באפריל 2023 בשעה 21:00.

נטלי לרמיט, שחקנית וזמרת צרפתייה מחוננת שזכתה להגדרה "יורשת מוזיקלית לגיטימית"  תגלם במופע את דמותה של אדית פיאף. בליווי תזמורת של שישה נגנים.

בין השירים שיבוצעו במהלך המופע – (ההמולה)   La Foule , (פדם פדם)   padam padam, (איני מתחרטת על דבר)  Non, Je ne regretta rien, (החיים בוורוד) La Vie en rose ועוד.

אדית פיאף נולדה למשפחה ענייה של אמני רחוב, היא עברה ילדות קשה במיוחד עד עיוורון, מאז שראייתה שבה אליה ועד יום מותה ענדה תליון עם דמותה של תרז הקדושה מליזייה.  פיאף שהייתה מהפנטת בקול החזק והמיוחד שלה, התגלתה ע"י מפיק שהבחין בה בזמן עבודתה הראשונה כזמרת במועדון לילה, במהרה הפכה לזמרת פופולרית בצרפת וברחבי העולם שסיגלה לעצמה שפת גוף ייחודית וכמעט תמיד על הבמה הייתה לבושה בשמלת מחשוף שחורה קטנה.  היא הופיעה מספר פעמים בניו-יורק ושרה באולם הקונצרט בקרנגי הול, שרה בסרטים, קומדיות, אופרות וערכה סיבובי הופעות שזכו להצלחה גדולה ברחבי העולם. ב 1960 חזרה למולדתה שבורה מתלאות חייה האישיים – עד למותה בגיל 48, בביתה בדרום צרפת בשנת 1963. חייה הדרמטיים כמו גם שיריה, שימשו למספר מחזות, וביניהם "פיאף" ו"פדם פדם" (שהועלה במספר גרסאות על הבמה בישראל). בקולנוע הושמעו שירים כמו "החיים בוורוד", "אינני מתחרטת על דבר" ו"המנון לאהבה" בעשרות סרטים וסדרות טלוויזיה. השיר "החיים בוורוד" הפך לסמל לכל דבר הקשור בצרפת, בין השאר בעקבות השימוש הנרחב בו בהקשר זה בסרט סברינה של בילי ויילדר. בשנת 1983 יצר הבמאי הצרפתי קלוד ללוש את הסרט "אהבתה של אדית פיאף" שתיאר את הקשר של פיאף עם מרסל סרדן. "החיים בורוד" שהופק ב- 2007 על חייה, היה לסרט היקר והמצליח ביותר בצרפת בכל הזמנים.

על הבאת המופע לתל אביב אמון משרדו של האמרגן אלון יוריק הפקות. מכירת כרטיסים לקהל הרחב החלה כעת. מחירי כרטיסים: החל מ 229 ש"ח עד 450 ש"ח  (בהתאם למקום הישיבה). רכישת כרטיסים: במשרד כרטיסים "איוונטים"   eventim.co.il טל':  9066 *

             

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא