כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

טולה בן ארי – עוד תדעי ימים יפים

הזמרת והיוצרת טולה בן ארי בשיר תקווה לימים יפים, יש גם מופע אינטימי ביפו, האזינו

אחרי עשור בברצלונה ושבעה אלבומים כסולנית בהרכבים שונים בזירה הבינלאומית ביניהם פרויקט הענק Playing For Change (הכולל הופעות ברחבי העולם ומיליוני צפיות/האזנות) ואחרי עשור ששרה בספרדית, פורטוגזית ואנגלית, חוזרת הזמרת והיוצרת טולה בן ארי לשפת האם ועומדת להשיק אלבום ראשון בעברית – "תם עידן השקט" בו מתארחים החצוצרן אבישי כהן והצ'לנית מאיה בלזיצמן.

הסנונית הראשונה מתוכו הוא השיר – "עוד תדעי ימים יפים" שמילותיו נכתבו על ידי טולה ואילו הלחן בידי גדי שטרן, בן זוגה וחבר הרכב הג'אז הישראלי-בינלאומי Shalosh שגם הפיק מוזיקלית את האלבום. לפנינו שיר שכל כולו תקווה, שיר שהופך בימים אלו לאקטואלי ביותר.

הכך טולה בן ארי עם יציאתו של השיר – " השיר ״עוד תדעי ימים יפים״ סינגל ראשון מתוך האלבום החדש שלי. כמה חיכיתי לשתף אותו איתכם!!! הנה הוא כבר כאן והוא כבר לא שלי. הוא של כולם. כתבתי אותו בסגר הראשון כשהייתי בהריון עם אלה וצילמתי את הקליפ כשהייתי בחודש תשיעי עם תום. בדיעבד הבנתי שבכלל כתבתי אותו לילדה הקטנה שבתוכי שהייתה זקוקה לנחמה ברגעים סוערים של החיים. כשעבדנו במרץ על האלבום, חיפשנו להשלים אותו עם שיר פשוט ונוגה. נזכרתי בטקסט הזה שכתבתי וכשגדי קרא את הטקסט בשביל להלחין אותו, זה היה בתקופת שיא ההפגנות והוא בכלל הבין אותו כשיר שנכתב למדינה שלנו, כתפילה לימים טובים יותר. מה שיפה בשירים הם שהם מתפרשים על כנפי הזמן ומקבלים חיים חדשים בליבו של כל מאזין, במימד האישי שלו. אני כל כך שמחה שעכשיו הוא כבר בחוץ ואני מתרגשת לדמיין שאולי למישהי או מישהו הוא יכול לפרוט על איזה רגש או פשוט להביא קצת תקווה לימים יפים יותר."

טולה בן ארי תופיע ביום חמישי הקרוב – 19 בינואר, בבית מזרח מערב ברחוב דר ארליך ביפו כשהיא מלווה בהרכב נגנים הכולל את דוד מיכאלי בקונטרבס, סתיו גולדבר בקלידים ומעיין דוארי בכלי הקשה ומארחת את מעיין ליניק. כאן כרטיסים

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא