כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

המחזמר שמואל זוכה בפרסי קיפוד הזהב לשנת 2022

המחזמר "שמואל" זכה בשלושה פרסים – "קיפוד הזהב", "במאי השנה" ו"שחקני המשנה", כל הפרטים

היום, הוענקו פרסי קיפוד הזהב, לתיאטרון פרינג' ולתיאטרון עצמאי לשנת 2022, הטקס התקיים בתיאטרון יפו ובהשתתפות עשרות שחקנים, אנשי תיאטרון ואורחים. זוהי הפעם ה – 18 שמתקיימת חלוקת הפרסים של עמותת "קיפוד הזהב". מעל 90 הצגות התמודדו השנה על הפרס.

הפרסים בסך 5.000 ₪ מוענקים ע"י קרן יהושוע רבינוביץ' לאמנויות תל –אביב וע"י עמותת פרס "קיפוד הזהב". את הפרס למחזאי השנה העניקההקרן ע"ש אלישבע גרינבאום.

עמותת קיפוד הזהב נתמכת על ידי משרד התרבות והספורט – מדור הפרינג', ועיריית תל אביב – יפו האגף לאמנויות.

במסגרת התחרות זכה המחזמר "שמואל" שנכתב על ידי תומר אברהם ונטע וינר (סיסטם עאלי) ובויים בידי מולי שולמן במסגרת הפקת אנסמבל תמונע בשלל פרסים.

מולי שולמן. הבמאי. צילום איציק בירן
מולי שולמן. הבמאי. צילום איציק בירן

פרס הצגת השנה לאנסמבל תמונע, פרס במאי השנה למולי שולמן ופרס לשחקני המשנה יפתח אופיר, בני אלדר, אורי יניב.

שחקני המשנה יפתח אופיר, בני אלדר, אורי יניב. צילום איציק בירן
שחקני המשנה יפתח אופיר, בני אלדר, אורי יניב. צילום איציק בירן

ההצגה "שמואל", הנה סאטירת היפ הופ המגישה עלילה סביב סיפורו של יוני המגיע לגיהנום לאחר ששם קץ לחייו. יוני פוגש את אדולף היטלר, האחראי על אגף המתאבדים, העוזר לו לחזור לעולם החיים במטרה להציל את חברו – שמואל. כדי לחזור, יוני צריך לנצח בראפ-באטלים בכל מדורי הגיהנום.

באופן אישי ראינו את המחזמר עם עלייתו מעל בימת תיאטרון תמונע במרץ 2022 ובין יתר הדברים שכתבנו בעקבותיו נכללו המשפט הבא – ".. מדובר במחזה פרינג' מצויין שסוחף את הקהל תוך כדי תקיעת אצבעות בעיניים ומרפקים בבטן, לכו על זה!!!"

כאן אנחנו על שמואל

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא