כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

אלי לוזון – לטוב של המחר

הזמר אלי לוזון בשיר חדש - "לטוב של המדינה", האזינו

את הזמר אלי לוזון אין צורך להציג, מי שהביא לנו בשנות השמונים את הלהיט הענק "איזו מדינה" הנחשב לאחד משירי המחאה והאהבה לארצנו. משיק הבוקר שיר חדש אותו הוא הלחין ושר לפי מילותיה של מעיין עזרן. השיר "לטוב של המדינה" אלגוריה פיוטית על המבט לאחור לצד ההתבוננות קדימה במסע החיים עם הרבה תקווה ואמונה.

כך אלי לוזון על השיר החדש – "למרות המחאה בשיר "איזו מדינה", ידענו בינינו לשמור על ערך כבוד האדם ("חייו עברו על ספינת תענוגות…") לא רק הדלתות היו פתוחות לרווחה אלא גם הלב, שמענו את אום כולת'ום כשממול שמעו שירים ביידיש והיום "המציאות יודעת איפה להכאיב"…  לכן על כולנו להבליט את המכנה המשותף הכל כך ישראלי המאחד את כולנו🤝."

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא