כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה
כולל וידאו

כל ה- WAZE עד ג'ימבו ג'יי

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין אפליקציית WAZE וג'ימבו ג'יי להימנע מפקקים בדרך להופעה באמפי שוני, כל הפרטים

הופעות ופקקים מסרבים להיות אויבים – שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין אפליקציית WAZE והראפר ג'ימבו ג'יי באמצעות Carpooling להופעה. אפליקציית WAZE חוברת לג'ימבו ג'יי ותעודד נסיעה משותפת למופע הקרוב שלו בזאפה אמפי שוני, ביום רביעי, 20/07/2022, בשעה 21:00. אורחים – זאב נחמה ופול טראנק. כרטיסים זמינים כאן.

במסגרת שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בישראל יוזמנו רוכשי הכרטיסים להצטרף לקבוצה ייעודית באפליקציה, ולהגיע בעזרת שירות הקארפול של WAZE להופעה. המטרה: לצמצם את כמות הרכבים על הכביש, לסייע בהפחתת העומס בכניסה וביציאה מהמופע ולסייע לקהל שאינו יכול להגיע באופן עצמאי. המשתתפים בפיילוט ייהנו ממרצ'נדייז של ג'ימבו ג'יי.

סרקו את הברקוד לנסיעות משותפות
סרקו את הברקוד לנסיעות משותפות

כך ג'ימבו ג'יי – "הופעות ופקקים מסרבים להיות אויבים. גאה לשתף פעולה עם אפליקציית waze ולהכריז על שירות הקארפול שלהם למופע הקרוב של ג'ימבו ג'יי ולהקת ספא שיארחו את זאב נחמה באמפי שוני ב-20.7. אופציה מעולה לכל מי שרצה לבוא ולא היה לו איך, ופיתרון מעולה לצמצום העומסים בכבישים ושמירה על כדור הארץ".

 

נעם רשף, מנהל שיתופי הפעולה של ווייז קארפול בישראל – "אנחנו רואים עלייה מאסיבית בכמות הנסועה בכבישי ישראל, הדרך לצמצום העומסים היא על ידי תמיכה בפתרונות תחבורה ציבורית ושיתופית. הקארפול של WAZE יכול לסייע בהשגת מטרה זאת. אנחנו שמחים לצאת עם הפיילוט עם אמן מוכשר כמו ג'ימבו ג'יי ובעתיד עם אמנים נוספים"

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא