כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות
כולל וידאו

התיאטרון העברי מכריז על שלל הפקות מוזיקליות

שלל הפקות למחזות מוזיקליים מבית התיאטרון העברי - קרול קינג, אדית פיאף, אום כולתום הן בין הדמויות שסיפוריהם יומחזו השנה

התיאטרון העברי מיסודו של הבמאי והשחקן גדי צדקה הציג הבוקר במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב את העונה החדשה שתעלה בו במהלך 2022 ו-2023. אחרי שלפני ימים ספורים התקיימה פרזנטציה למחזמר בבימויו וכיכובו של נתן דטנר – "כנר על הגג", מתברר כי מוזיקה היא מילת המפתח במספר פרויקטים עליהם עובדים במסגרת התיאטרון.

קרן הדר, התיאטרון העברי. צילום יובל אראל
קרן הדר, התיאטרון העברי. צילום יובל אראל
אדם להב, התיאטרון העברי. צילום יובל אראל
אדם להב, התיאטרון העברי. צילום יובל אראל

כעת נחשף כי בין מחזות הזמר הצפויים מצויים המחזמר "Beautiful" שמגיע הישר מבימות ברודווי והווסט אנד, ומספר את סיפור חייה של הזמרת-יוצרת היהודייה המצליחה קרול קינג, לצד שיריה המפורסמים שיעלו על הבמה בישראל בשפת המקור. מחזמר נוסף הצפוי לעלות בסוף השנה הוא התרגום העברי ל"צלילי המוסיקה" והפעם בגרסה למבוגרים שיוכלו לבוא עם ילדיהם.

מחזמר נוסף, "האישה שאיתי", בבימויו של גדי צדקה, יתבסס על שיריו המפורסמים של דויד ברוזה. בין השירים שיזכו לעיבוד וביצועים חדשים יהיו "האישה שאיתי", "סיגליות", יהיה טוב" ו"שיר אהבה בדואי". המחזמר יעלה לראשונה במסגרת Friends, רשת מועדוני ההופעות החדשה של ההסתדרות.

 

שתי נשים שסיפור חייהן יעמוד במרכז הצגות תיאטרון הן אום כולתום ואדית פיאף. הזמרת דיקלה תיכנס לדמותה המיתולוגית של אום כולתום במחזמר "חיים שלי – אינתה עומרי" בבימויו של גדי צדקה, שתעלה בחודש יולי. יונית טובי תחזור ותגלם את דמותה של אדית פיאף מהזמרות הגדולות בתולדות צרפת בהצגה "פיאף" שמביים אלי ביז'אווי האחראי גם על התרגום. גם שתי ההצגות יעלו לראשונה במסגרת Friends, רשת מועדוני ההופעות החדשה של ההסתדרות.

יונית טובי, התיאטרון העברי. צילום יובל אראל
יונית טובי, התיאטרון העברי. צילום יובל אראל

אולם לא רק מוזיקה היא החוט המוביל את ההצגות מבית התיאטרון העברי, שלוש מחזות של המחזאי הילל מיטלפונקט יעלו מחדש במסגרת התיאטרון שאף הוא לוקח את תחום המוזיקה באחד המחזות – המחזמר "חבילות מאמריקה" שיתבסס על מחזה קודם שלו ויהיה המחזמר הראשון שמיטלפונקט כותב מאז "מאמי".

ועד שהמחזות יתחילו לרוץ על הבמה קבלו טעימות ממספר שירים בביצוע השחקניות של התיאטרון

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא