כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות אינדיחדשות בינלאומיותחדשות הסצנה

פסטיבל סנטרל פארק – הכרזת המשתתפים ופתיחת המכירה

הפסטיבל האהוב חוזר במתכונתו החדשה, עם 4 ערבים מופרעים של מופעים והפקות מקור, מהשקיעה אל תוך הלילה - בבמת סנטרל פארק ועל במת סאות' פארק. כל המשתתפים, פרטי רכישת הכרטיסים.

אז אחרי שחשפנו כי הפסטיבל חוזר, אפשר לומר כי לאחר הצלחה היסטרית של הפסטיבל – שעבר מתיחת פנים בשנה הקודמת – המועצה האזורית מגידו חוזרת לחגוג תרבות מעולה באוויר הפתוח באוגוסט 22. הפסטיבל יתקיים כמו לפני שנה בשדה הרחב והפתוח שבלב המועצה.

 

המשתתפים

בין האמנים המשתתפים: חנן בן ארי, רביד פלוטניק, יסמין מועלם, אסף אבידן, מרגי, בלקן ביט בוקס, ג׳ירפות שיארחו את עדן דרסו, לולה מארש, נונו, מרסדס בנד, טיפקס שיארחו את ערוץ הכיבוד, אקו שתארח את שפיטה, פלד, פול טראנק, צליל דנין, סימה נון ועוד… ובנוסף: דוכנים, קולינריה צפונית ואטרקציות במגוון מתחמים נוספים.

המופעים

סנטרל פארק, הגרסה המרעננת של פסטיבל יערות מנשה, מתמקד גם השנה בשעות בין הערביים והלילה, במשך ארבעה לילות קיץ נעימים יעלו מיטב אמני ישראל על בימת הפסטיבל. בשמים יתחלפו הצבעים מכתום אש לשחור זרוע כוכבים, על הבמה המרכזית יתחלפו המופעים הבאים:
  • ברביעי ה-17/8 ייפתח הפסטיבל עם מופע של חנן בן ארי.
  • בחמישי ה-18/8 יופיעו: סימה נון, יסמין מועלם, רביד פלוטניק, פול טראנק ומרסדס בנד.
  • ביום שישי ה-19/8 יופיעו: אלון עדר שיארח את דניאלה ספקטור, לולה מארש, ג׳ירפות שיארחו את עדן דרסו, בלקן ביט בוקס ואסף אבידן.
  • במוצ"ש ה-20/8 יופיעו: צליל דנין, נונו, אקו מארחת את שפיטה, טיפקס מארחים את ערוץ הכיבוד, מרגי ופלד.
  • במתחם יפוזרו מתחמי זולה, ברים, מזון ודוכני מכירה.

במקביל לבמה הראשית יפעל גם מתחם סאות' פארק – מתחם מופעים חדש, אלטרנטיבי וחינמי אשר יפעל לאורך כל ימי הפסטיבל ויציג סדרה של מופעי מקור, יצירות חדשות בהופעות טרום בכורה, מופעי ילדים, סדנאות אמן, שיתופי פעולה בינלאומיים מסקרנים ועוד שלל התרחשויות. פירוט מלא ורשימת המופעים המלאה תתפרסם בהמשך באתר הפסטיבל וברשתות החברתיות.
 
במקביל לפעילות במתחמים השונים, יתקיים השנה לראשונה – מגידו Bandcamp – כנס ראשון מסוגו בארץ לנוער שוחר מוזיקה. במהלך 3 ימים שבין ה- 15-17.8.2022 יתכנסו מאות נערות ונערים מכל הארץ להרגיש את הפסטיבל מקרוב, וכחלק מהכנס הם יעברו סדנאות אמן עם חלק משתתפי הפסטיבל ויתנסו בנגינה ובלימוד מוזיקה.

כרטיסים

מחירי כרטיסים: 170-230₪ לערב.
איך מגיעים: WAZE- מצפור אוכברג
מידע מתעדכן וכרטיסים –   https://www.eventer.co.il/ centralpark22

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא