כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנה
כולל וידאו

להקת Other Lives מגיעה לתל אביב

להקת האינדי רוק מאוקלהומה Other Lives תגיע להופעה במועדון בארבי בתל אביב, כל הפרטים

עדכון: המופע בוטל בשלב זה

להקת Other Lives מההרכבים האלטרנטיביים המוערכים בעולם תגיע בפעם הראשונה להופעה בישראל. הלהקה האמריקאית הגיעה לפופולריות עולמית עם יציאת אלבומה השני "Tamer Animals" שהוביל אותה לטורים משותפים עם בון איבר ולהקת רדיוהד ואף לשחרור רשמי של רימקס רשמי של סולן להקת רדיוהד, תום יורק, עבור שיר הנושא של האלבום האלבום.

להקת Other Lives מגיעה לישראל כחלק מהסיבוב העולמי המלווה את יציאת אלבומה האחרון "For Their Love" שיצא כחודש לאחר פרוץ מגפת הקורונה. הסיבוב העולמי נדחה בשנתיים אך עם שחרור האלבום, הלהקה הצליחה להגיע לפסגת המצעדים בצרפת, בלגיה, שוויץ והולנד.

באלבומם החדש סולן הלהקה ג׳סי טאביש הידוע בשירתו הייחודית שהעניקה ללהקה את הצליל הייחודי שלה מגיע לפסגות שירה חדשות המציבה רף חדש בעולם המוזיקה האלטרנטיבי. עם אווירה מתוחה, כלי נשיפה וכלי מיתר הלהקה שנוסדה באוקלהומה מצליחה לייצר דרמה אומנותית המלווה עם הפקה תיאטרלית וסאונד מקהלתי.

על ההפקה חתומה חברת ZUZZ Agency שאמונה גם על הגעת Cigarettes After Sex לישראל והפקות איכות רבות נוספות.

הלהקה תופיע בתאריך 13 ביולי במ ועדון בארבי בתל אביב. כרטיסים: 170-190 ש״ח

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא