כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

דיוויד זיטון – אירופה

הזמר דיוויד זיטון משיק את שיר הבכורה שלו - "אירופה", האזינו

אחרי שנחשף לתודעה הציבורית בתכנית הריאליטי המוזיקלית "הכוכב הבא" מגיע הזמר דיוויד זיטון פעם נוספת לקדמת הבמה עם שיר חדש, שיר ראשון בבכורה שנכתב והולחן עבורו בידי הדס שור ורותם חן בהפקתו המוזיקלית של אסף צרויה. השיר "אירופה" מדבר למעשה בשני מישורים, מחד הוא מביא את אמירתו של הזמר כאהוב לאהובתו המבטיח לה הרים גבעות ומגדלים בטיול למדינות שמעבר לים ביבשת הישנה, מאידך הוא מגישו בוידאו קליפ הנע בין הנופים האורבנים של המטרופולין הגדול של גוש דן, קריצה? סרקזם? אינני יודע. מכל מקום מדובר בשיר רומנטי על גבול העצבות, האמת שהיה קצת יותר שמח אם את המסע המשותף היו עושים הזמר ואהובתו ברחבי הארץ היפה שלנו, גם ככה מסוכן שם בחוץ, המגיפה משתוללת…

כך דיוויד עם יציאת השיר הטרי – "חברים יקרים הסינגל הראשון שלי ״אירופה״ אצלכםםם. תודה רבה על כל הטירוף שלכם והתגובות והסרטונים שאתם שולחים לי … אני אוהב אתכם 🖤 וקדימה לא לעצור להמשיך לשתף אני רוצה לראות בלאגן !!! תודה רבה אבא שבשמיים על הכל 🙏🏼"

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא